|

واکنش‌ هواداران استقلال به صحبت‌ های عجیب آتیلا حجازی

آتیلا حجازی صحبت های جنجالی را علیه نکونام مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

آتیلا حجازی در مصاحبه‌های اخیر خود با انتقاد از تیم استقلال به دلیل هزینه‌های بالا و عدم کسب نتایج مطلوب، در انتقاد از عملکرد نکونام با بی‌پرده‌گویی اظهار نظر کرده است. او همچنین به گذشته خود اشاره کرده که زمانی در تلاش برای پیوستن به استقلال، نکونام را به عنوان یک مربی با دانش و شایسته ستوده بود. در این مقطع، حجازی به حمایت و تقدیر از نکونام پرداخته و از شخصیت و کارآیی او در تمرینات تمجید کرده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پنجره؛ اما اکنون، به نظر می‌رسد که حجازی مواضع پیشین خود را کنار گذاشته و به منتقد سرسخت نکونام تبدیل شده است. این تغییر در دیدگاه، با واکنش‌های منفی از سوی هواداران استقلال مواجه شده است. هواداران استقلال با نارضایتی از انتقادات حجازی، او را به دلیل مواضع متناقض و انتقادهایش مورد انتقاد قرار داده و ابراز نگرانی کرده‌اند که چنین اظهارنظرهایی می‌تواند برای تیم مشکلاتی ایجاد کند.

در واکنش به این مسائل، برخی هواداران استقلال به این نکته اشاره کرده‌اند که حجازی بدون اطلاع کامل از وضعیت مالی و مدیریتی تیم، فقط به دنبال فشار بر کادر فنی و ایجاد حاشیه برای تیم است. همچنین انتقادات حجازی به هزینه‌های بالا و مقایسه با بودجه تیم، به نظر می‌رسد تنها به تشدید انتظارات بی‌مورد از تیم منجر شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها