|

احتمال حضور علی قلی زاده در پرسپولیس چقدر است؟

وضعیت حضور علی قلی زاده در پرسپولیس فعلا مشخص نیست.

لینک کوتاه کپی شد

روز به روز اخبار پیوستن علی قلی زاده به سرخ پوشان پایتخت رنگ و بوی جدی تری را به خود می گیرد ولی چرا پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب این وینگر تکنیکی هستند؟

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ علی قلی زاده که بدون بازی در دو تیم بزرگ پایتخت توانست لژیونر شود، حالا در یک قدمی بازگشت به ایران قرار دارد و به نظر می‌رسد که با باشگاه پرسپولیس به توافقات لازمه رسیده است.

پرسپولیس در بازی اول خود به وضوح نشان داد که علاقه‌ی زیادی به نفوذ از جناحین و استفاده از نیم فضاهای کنار باکس دارد و برای اینکه بتواند این کار را به خوبی انجام دهد نیاز به وینگری دارد که بتواند یک در مقابل یک را به خوبی رد کند و بازیکن حریف را پشت سر بگذارد.

همینطور آنها هنوز به جای مهدی ترابی که تهران را به مقصد تبریز ترک کرده، جایگزینی خریداری نکرده‌اند و چه گزینه‌ای از قلی زاده بهتر؟ علی قلی زاده‌ چپ پا که به خوبی دریبل می‌زند و می‌تواند در نیم فضاها بسیار خطرناک ظاهر شود و هر حریفی را اذیت کند. او تمام ویژگی هایی که پرسپولیس برای پست وینگر در نظرش است را دارد و با این انتقال و درخشش در پیراهن سرخ، می‌تواند دوباره به روزهای خوبش بازگردد.

علی قلی زاده همانقدر که پرسپولیس نزدیک است، دور هم هست چون باشگاه لخ پوزنان لهستان فعلا اجازه جدایی را به او نداده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها