|

نکونام دروازه بان دوم استقلال را انتخاب کرد؟

استقلال این روزها با چالشی مهم در خط دروازه خود مواجه است.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود داشتن دروازه‌بان برتر و باتجربه‌ای مانند سیدحسین حسینی، بحث‌ها و مشکلات پیرامون یک دروازه‌بان خارجی همچنان ادامه دارد. این موضوع نه تنها معضل بزرگی برای تیم و هواداران به‌وجود آورده، بلکه نگرانی‌های زیادی درباره آینده خط دروازه استقلال به‌همراه داشته است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ باشگاه استقلال در فصل گذشته با سیدحسین حسینی توانست بیش از 14 بازی دروازه خود را بسته نگه‌دارد و همین او را به بهترین دروازه‌بان لیگ بیست و سوم تبدیل کرد. باتوجه‌ به حضور استقلال در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، قرار بود یک دروازه‌بان خارجی نیز به تیم اضافه شود.

این تصمیم، در حالی گرفته شده که حسینی 32 ساله، همچنان در اوج آمادگی قرار دارد و بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان استقلال معتقدند نیازی به هزینه اضافی برای جذب دروازه‌بان خارجی نیست. با این حال کیوسفسکی به عنوان دروازه بان دوم به استقلال اضافه شد و با این تیم قرارداد بست.

هرچند آبی ها در تلاش هستند قرارداد دروازه بان بوسنیایی را فسخ کنند ولی کیوسفسکی همچنان با استقلال تمرین می‌کند تا وضعیتش مشخص شود. از سوی دیگر نگرانی که وجود دارد این است اگر این دروازه بان نرود، محمدرضا خالدآبادی هم شاید درخواست جدایی بدهد چون او دوست دارد بازی کند و به این شکل او دروازه بان سوم آبی ها می شود.

در نهایت، تمام این مشکلات و مسائل باعث شده هواداران استقلال بیش از پیش نگران وضعیت تیم خود شوند. در حال حاضر چه کسی دروازه بان دوم استقلال است؟ محمدرضا خالدآبادی یا کیوسفسکی؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها