|

شیرین ترین دغدغه جواد نکونام!

استقلال تحت هدایت نکونام در فصل گذشته در گام‌های پایانی رقابت را به رقیب سنتی واگذار کرد تا فقط به نایب قهرمانی بسنده کند.

لینک کوتاه کپی شد

نکونام که نمی‌خواهد دوباره شاهد همچین اتقافی باشد، در بازار نقل و انتقالات این فصل سعی کرد در وهله‌ اول نقاط ضعف تیمش را برطرف و بعد بتواند عمق اسکواد خود را تقویت کند. این تقویت عمق اسکواد باعث شده استقلال در پست‌های مختلف دارای ترافیک شود و جواد نکونام باید از بین چند بازیکن در هر پست، یکی را به عنوان گزینه‌ ثابت انتخاب کند. یکی از پست‌هایی که ترافیک شدیدی در آن وجود دارد، پست وینگر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مهرداد محمدی، جلال الدین ماشاریپوف و کوین یامگا وینگر‌های تخصصی استقلال در فصل گذشته بودند. اگرچه کوین یامگا به علت مصدومیت شدیدش از ناحیه چشم از لیست باشگاه کنار گذاشته شده و مهرداد محمدی هم به علت محرومیت، در شش هفته ابتدایی لیگ نمی‌تواند برای آبی پوشان به میدان برود.

ماشاریپوف هم که فصل گذشته بیشتر از اینکه به عنوان وینگر استفاده شود، پشت سر بلانکو و دور از کناره‌های زمین دیده می‌شد. حال با اضافه شدن بازیکنانی مثل کاکوتا، زیلیکیچ، کوشکی، و اسلامی، دست نکونام برای انتخاب وینگر کاملا باز است.

<a data-cke-saved-href='/static/page/taxonomy/28585' href='/static/page/taxonomy/28585'>مهرداد محمدی</a> کنار <a data-cke-saved-href='/static/page/taxonomy/307060' href='/static/page/taxonomy/307060'>کوین یامگا</a> مهرداد محمدی کنار کوین یامگا

به نظر نمی‌رسد که کاکوتا، با توجه به دیر اضافه شدن به تیم، بتواند در بازی مقابل شمس‌آذر به میدان برود و برای دیدن بازی این وینگر کنگویی باید تا هفته دوم صبر کرد. محرومیت محمدی و همین‌طور نبود یامگا باعث خواهد شد که نکونام به وینگر های جدیدش فرصت بازی بدهد و شانس حضور بازیکنانی مثل کوشکی و زیلیکیچ در بازی هفته اول بسیار زیاد است.

ماشاریپوف هم این فصل به احتمال خیلی زیاد مثل فصل قبل پشت سر هم‌تیمی آرژانتینی‌اش بازی گرفته خواهد شد. ولی با اضافه شدن بازیکنانی مثل محمدی و کاکوتا، این دو هستند که در بیشتر مسابقات به صورت ثابت بازی گرفته خواهند شد و فرصت بازی کمتری به سایر وینگرها خواهد رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها