|

جنگ نقل و انتقالاتی استقلال و پرسپولیس شروع شد!

یست‌وچهارمین دوره لیگ برتر هنوز آغاز نشده اما جنگ خارج از زمین بین دو تیم استقلال و پرسپولیس همین حالا هم به اوج خود رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم سهمیه‌ بازیکنان خارجی خود را خرج نبیل باهویی، وحدت حنانوف، عبدالکریم حسن، گئورگی گولسیانی و اوستون اورونوف کرده بود، اتفاقی که ظاهرا برای نقل‌وانتقالات قرمزها در لیگ بیست‌وچهارم دردسرساز شده و باید دید درنهایت چه تصمیمی گرفته می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ وحدت حنانوف و و نبیل باهویی بازیکنانی بودند که در کمتر از 60 درصد دیدارهای فصل برای قرمزها به میدان رفته بودند و همین اتفاق سبب شده عده‌ای بر این عقیده باشند که دو سهمیه خارجی پرسپولیس برای لیگ بیست‌وچهارم باید بسوزد اما طبق شنیده‌ها فدراسیون فوتبال قصد دارد در سکوت خبری این سهمیه را به همه تیم‌ها برگرداند. 

پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و فولاد ضرر زیادی از این قانون می‌بینند چراکه بازیکنان زیادی از این چهار تیم، طبق مقررات فدراسیون فوتبال عمل نکرده‌اند. در این میان، گفته می‌شود با توجه به اصلاحات قانونی انجام شده و تغییر قانون از حضور در 60 درصد دقایق بازی به 60 درصد تعداد بازی‌ها، جرایم فصل گذشته بخشیده خواهد شد اما هنوز باید منتظر اعلام رسمی سازمان لیگ باشیم.

اما در حالیکه هنوز این اتفاق جنبه رسمی پیدا نکرده، باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ تاکید کرده پرسپولیس نمی‌تواند بیش از چهار بازیکن خارجی داشته باشد و این نامه درحالی ارسال شده که رضا درویش مدعی است پرسپولیس منعی برای جذب 1+5 بازیکن خارجی ندارد.

پرسپولیس چند وقت پیش با ارسال نامه‌ای به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، دلیل غیبت نبیل باهویی و وحدت حنانوف را مسائل پزشکی اعلام کرده و ادعای سرخ‌پوشان پایتخت هنوز در حال بررسی است. باید منتظر ماند و دید درنهایت قرمزها می‌توانند سه بازیکن خارجی جذب کنند یا فقط باید به جذب یک بازیکن خارجی از بین سه پست دروازه‌بان، دفاع چپ و مهاجم اکتفا کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها