|

استقلال برای فصل بعد یک کاشته‌زن حرفه ای دارد

رامین رضاییان قصد دارد در فصل آینده به یکی از بزرگ‌ترین معضلات استقلال در سال‌های اخیر پایان بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

رامین رضاییان که در دو فصل حضور خود در تیم سپاهات حسابی توانست خوش بدرخشد و نامش را به عنوان یکی از برترین مدافعان راست تاریخ فوتبال ایران مطرح کند حالا با پیوستن به استقلال وارد بزرگ‌ترین چالش دوران حرفه‌ای خود شده و به شدت تلاش می‌کند تا از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیاید و شماره 10 آبی‌ها را به مانند جناح راست زمین بیمه کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛این مدافع 33 ساله که سابقه حضور در لیگ‌های بلژیک و قطر را هم در کارنامه دارد در سالیان اخیر به خوبی نشان داده که علاوه بر عملکرد خوب در کارهای تدافعی و هجومی، در زدن ضربات کاشته هم مهارت خاصی دارد و بارها این موضوع را در تیم‌های مختلف ثابت کرده است؛ چه در مقطعی که پیراهن السیلیه و الدحیل را بر تن می‌کرد و چه در زمانی که پشت سر هم برای سپاهان گل‌های زیبایی را از روی ضربات ایستگاهی به ثمر می‌رساند.

رضاییان در تمرینات استقلال هم گویا با وسواس خاصی تمرین می‌کند و سعی می‌کند با انگیزه بیشتر و مصمم‌تر از هر زمان دیگری در اردوهای پیش فصل آبی‌ها ظاهر شود تا با عملکرد خوب خود در فصل پیش روی هم پاسخ محکمی به منتقدان خود بدهد و هم نشان دهد که برای تصمیم جنجالی خود پشتکار ستودنی دارد.

رامین که سابقه گلزنی در جام جهانی را هم دارد با توجه به مهارتش در کاشته‌زدن بعید است که ضربه ایستگاهی یا کاشته‌ای در طول فصل و در جریان مسابقات از دستش خارج شود و به مرد اول استقلال در این موارد بدل خواهد شد. احتمالا او در فصل جاری یکی از بزرگ‌ترین معضلات استقلال در سال‌های اخیر که عدم استفاده و بهره‌بردن از ضربات کاشته بود را برطرف خواهد کرد. مشکلی که چند سال قبل و تا حدودی به دست وریا غفوری حل شده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها