|

جدایی 3 بازیکن پرسپولیس قطعی شد

مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر هم از پرسپولیس رفتنی شدند.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند اولین بازیکن پرسپولیس بود که پس از اتمام لیگ بیست‌وسوم با توجه به فسخ قرارداد، جدایی‌اش از جمع سرخ‌پوشان پایتخت قطعی شد. این اتفاق در حالی رخ داد که از باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود بیرو حق چنین کاری را نداشته و هر تیمی که او را جذب کند وارد جنگ حقوقی با پرسپولیس می‌شود.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ علیرضا بیرانوند با تراکتور تمام کرده و تبریز مقصد این بازیکن است اما محمدرضا زنوزی برای عقد قرارداد با بیرانوند دچار شک و تردید شده است زیرا هنوز مشخص نیست تراکتور با جذب این بازیکن محروم می‌شود یا خیر. از طرفی با توجه به سن و سال بیرانوند، تراکتور صرفا می‌تواند قراردادی یک‌ساله با او عقد کند.

مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر هم در مسیر جدایی از پرسپولیس قرار دارند و از تراکتور به عنوان مقصد احتمالی این دو بازیکن یاد می‌شود البته ترابی با سپاهان هم مذاکره داشته اما انتقال او به تبریز محتمل‌تر از سایر گزینه‌ها است.

یکی از بازیکنان پرسپولیس در گفتگو با طرفداری گفت: علیرضا بیرانوند با تراکتور تمام کرده و فقط برخی نکات باقی مانده است. مهدی ترابی و اسماعیلی‌فر هم فصل آینده در جمع ما حضور نخواهند داشت و پیشنهادات بهتری دارند. همه چیز تمام شده است و بعید به نظر می‌رسد اتفاق جدیدی رخ دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها