|

این تیم قهرمانی را از استقلال گرفت

بعد از باشگاه پرسپولیس یک تیم دیگر لیگ برتری نیز بانکی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

فوتبالدوستان و به خصوص طرفداران مازندرانی این رشته نگران شرایط نساجی هستند. یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار که حضورشان در هر لیگ باعث آبرو و اعتبار آن می‌شود و یکی از معدود تیم‌های خصوصی، که همه قبول داریم تنها راه نجات فوتبال است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از صدآنلاین؛ بعد از تراکتور، مالک نساجی هم اعلام کرد برای فصل آینده قصد ادامه تیمداری ندارد. اتفاقی که طی سال‌های اخیر بارها تکرار شده و خیلی‌ها معمولاً به دیده تردید به این خبر نگاه می‌کنند. چون در بسیاری مواقع - چه ثروتمندان قدیم و چه خود زنوزی یا حدادیان - از این تصمیم عقب نشینی کرده‌اند! اما تحقیقات ما نشان می‌دهد این بار ماجرا برای نساجی بسیار جدی است. گویا دیگر پای عدم تحقق وعده‌های مسئولان محلی و دولتی به تنهایی وسط نیست و شخص مالک نساجی دلایل دیگری هم برای دلسردی از ادامه مسیر دارد.

کار تا آنجا جلو رفته که مذاکراتی برای واگذاری این باشگاه محبوب صورت گرفته و یکی از آنها خیلی به مرحله تحقق نزدیک شده است. در حالی که شنیده می‌شد یک شرکت لبنیاتی بزرگ در مازندران - که سابقه باشگاه داری و حضور در لیگ برتر در رشته‌های دیگر را هم دارد - خواهان مالکیت نساجی شده، گویا پیشنهاد یک بانک آنقدر اجرایی‌تر و بهتر بوده که حالا نزدیکان و اهل فن از این بانک به عنوان مالک بعدی نساجی یاد می‌کنند.

همین چند ماه قبل پرسپولیس به یک کنسرسیوم متشکل از چند بانک رسید و همان زمان شنیدیم که محدودیت قانونی بانک‌ها برای حضور در ورزش حرفه‌ای و تیمداری برداشته شده است. اگر این اتفاق بیفتد، نساجی دومین تیم تحت پوشش یک بانک در لیگ برتر خواهد بود.

و فوتبالی ها به یاد دهه‌های گذشته می‌افتند که تیم‌های محبوب و با سابقه همچون بانک ملی، بانک سپه و بانک تجارت، چه استعدادهایی را به تیم‌های پایه‌ای ملی تحویل و با چه ستاره‌های درخشانی در لیگ برتر فوتبال حاضر بودند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها