|

جنگ چلسی و رئال بر سر پدیده برزیلی

چلسی و رئال به جذب پدرو لیما علاقه دارند.

لینک کوتاه کپی شد

پدرو لیما، مدافع راست آینده‌دار باشگاه اسپورت رسیف برزیل، توجه چندین باشگاه بزرگ را به خود جلب کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در حال حاضر چلسی پیشتاز این رقابت محسوب می‌شود، اما رئال مادرید نیز به دقت او را زیر نظر دارد. قیمت این بازیکن جوان حدود 6 تا 7 میلیون یورو تخمین زده می‌شود. لیمای 17 ساله سابقه بازی در تیم ملی زیر 20 سال برزیل را نیز دارد و فدراسیون فوتبال این کشور او را یکی از آینده‌دارترین مدافعان تیم ملی جوانان برزیل می‌داند. (او در آخرین جام جهانی زیر 17 سال، عضو ثابت تیم ملی برزیل بود.)

در حال حاضر چند تیم خواهان جذب لیما هستند و رئال مادرید نیز از این موضوع آگاه است، اما باشگاه مادریدی فعلاً در موضع انتظار به سر می‌برد. همانطور که در رسانه‌های انگلیسی گزارش شده، چلسی در حال حاضر پیشتاز جذب لیما است، اما این پرونده هنوز به طور کامل بسته نشده است. تیم تحت‌ هدایت تاد بولی، مانند رئال مادرید، توجه زیادی به بازیکنان برزیلی دارد. به طور مثال چلسی مسینیو را جذب کرد و رئال مادرید نیز آینده خود را با وینیسیوس، رودریگو و اندریک تضمین کرده‌است.

 رئال مادرید به دلیل افزایش سن دنی کارواخال و لوکاس وازکز (هر دو 32 ساله) به دنبال جانشینی برای آن‌ها در پست مدافع راست است. با این حال، به نظر می‌رسد اولین قدم برای لیما، حضور در تیم کاستیا (تیم دوم رئال مادرید) باشد تا با فلسفه و فرهنگ این باشگاه آشنا شود.

لیما در ژانویه به تیم اصلی اسپورت رسیف در سری B برزیل راه یافت و در ماه آوریل با این تیم قهرمان مسابقات قهرمانی ایالت پرنامبوکانو شد. این نخستین جام او در دوران حرفه‌ای‌اش بود. باشگاه اسپورت رسیف به خوبی از ارزش این بازیکن جوان آگاه است، به همین دلیل، تنها یک ماه پس از حضور او در تیم اصلی، قراردادش را تمدید کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها