|

رئال مادرید به دنبال شاه ماهی بوندسلیگا

بایرلورکوزن ستاره خود را با قیمتی کمتر از 150 میلیون یورو به فروش نخواهد رساند.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید هیچ مشکلی با پرداخت رقم درخواستی بایرلورکوزن برای فروش فلوریان ویرتس ندارد و مدیران این باشگاه به طور جدی به دنبال جذب این ستاره آینده‌دار آلمانی هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته نشریه آلمانی بیلد ، فلوریان ویرتس، ستاره جوان بایرلورکوزن، مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچسترسیتی و بارسلونا قرار گرفته است. انتظار می‌رود ویرتس تا پایان فصل 25-2024 در لورکوزن بماند و تابستان 2025 راهی تیمی دیگر شود. رئال مادرید در حال حاضر به عنوان مدعی و پیشتاز اصلی جذب این بازیکن شناخته می‌شود.

برچسب 150 میلیون یورویی فلوریان ویرتس

حضور ژابی آلونسو، سرمربی فعلی لورکوزن و مربی آینده احتمالی رئال مادرید، می‌تواند عاملی بر تمایل ویرتس به پیوستن به رئال مادرید باشد. ویرتس تا تابستان ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد و قرارداد او بند فسخی ندارد. بنابراین، رئال مادرید یا هر باشگاه دیگری که خواهان امضای قرارداد با این ستاره آلمانی باشد، باید با قهرمان بوندسلیگا مذاکره کند و در مورد مبلغ انتقال او به توافق برسد.

فرناندو کارو، مدیرعامل بایرلورکوزن، پیش از این به طور واضح اعلام کرده بود که آنها ویرتس را با قیمتی کمتر از ۱۵۰ میلیون یورو نخواهند فروخت. طبق گزارش بیلد، رئال مادرید از این موضوع کاملاً آگاه است و حاضر است برای امضای قرارداد با ویرتس در سال 2025، مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو را پرداخت کند. قهرمان فعلی اسپانیا و اروپا قبلاً با خرید کیلیان امباپه، یک تیم قدرتمند ساخته است و با حضور ویرتس در برنامه سال آینده، فلورنتینو پرز می‌تواند در مسیر ساختن یک تیم فوق‌العاده و بی‌رقیب گام بردارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها