|

رکورد هافبک استقلال جهانی است!

اگر می‌خواهید رکورد جالبی در مورد دریافت کارت زرد ببینید خشن‌ترین بازیکنان لیگ برتر را کنار بگذارید.

لینک کوتاه کپی شد

در مورد خشن‌ترین بازیکنان لیگ برتر گفته شد که بازیکنان تراکتور شجاع خلیل‌زاده و صفا هادی خشن‌ترین بازیکنان لیگ و تیم آنها به همراه هوادار از خشن‌ترین تیم‌های لیگ بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پنجره؛ با این حال بازیکنی در لیگ برتر حضور دارد که شاید نامش در میان ترین‌ها دیده نشود اما رکوردهایی که او هر فصل در این زمینه جابجا می‌کند حتی از خشن‌ترین‌ها هم عجیب‌تر است. 

هافبک استقلال یکی از بازیکنانی است که آمار او در دریافت کارت زرد و قرمز و محرومیت با خشن‌ترین‌های جهانی برابری می‌کند! 

امید حامدی‌فر در این فصل 9 کارت زرد دریافت کرده است. آماری که شاید در نگاه اول چندان هم عجیب به نظر نرسد به خصوص برای بازیکنی که در پست پر از درگیری هافبک دفاعی بازی می‌کند و کارت گرفتن یکی از اقتضائات آن محسوب می‌شود. این آمار زمانی عجیب می‌شود که بدانیم حامدی‌فر تعداد دقایق بازی‌اش به 1000 دقیقه نرسیده است!

 دریافت 9 کارت زرد در حدود 970دقیقه بازی یعنی تقریبا در هر بازی یک کارت زرد. بازیکنی که در زمان حضورش در صنعت نفت آبادان هم رکوردهایی مشابه را داشت و احتمالا یکی از دلایلی که علیرضا منصوریان با وجود توانایی‌های فنی به او بازی نمی‌داد همین مساله بود. 

البته به کارنامه خشونت حامدی‌فر باید مصدوم کردن یامگا در تمرینات و درگیری با بازیکن ذوب‌آهن بعد از بازی هم اضافه کرد تا این سیاهه بلندتر شود. حامدی‌فر بازیکنی است که در این فصل نشان داده استعداد زیادی دارد و در چند پست می‌تواند به یکی از بازیکنان خوب استقلال و لیگ تبدیل شود. با این حال خشونت او در بازی و دریافت کارت زرد و محرومیت‌‍‌های پی در پی و ریسک بالای بازی دادن به او قطعا مانع بزرگی در این راه خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها