|

امروز یک گلر 20 ساله به فوتبال ایران معرفی می‌شود (عکس)

پرهام قناد دروازه‌بان احتمالی ملوان در دیدار با تراکتور خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

ملوان این فصل 5 دروازه‌بان مختلف را در ترکیب خود داشته و مهدی تارتار سه گلر انزلی‌چی را به این تیم معرفی کرده است. در ابتدای فصل بعد از نمایش ضعیف محمدحسین اکبرمنادی، او جای خود را به افشار صداقت جوان داد و افشار تا پایان نیم فصل در درون دروازه ملوانی‌ها قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛ با این حال اضافه شدن حبیب فرعباسی باعث شد تا تارتار از او در درون دروازه تیمش استفاده کند که حبیب در نقش یک ستاره ظاهر شد و چندین بار دروازه تیمش را نجات داد تا ملوان با او جایگاه پنجمی جدول را تثبیت کند.

اما مصدومیت فرعباسی دوباره باعث بازگشت افشار صداقت شد که البته چندین اشتباه از این دروازه‌بان، کادرفنی قوی سپید را متقاعد کرد که یک بازی به صابر اصلانی فرصت بدهد.

2027448

حالا در فاصله دو بازی تا پایان فصل و به دلیل محرومیت حبیب فرعباسی، ملوان در بازی با تراکتور احتمالا از یک دروازه‌بان جدید استفاده کند. پرهام قناد 20 ساله که از آکادمی ملوان به تمرینات بزرگسالان رسیده، امروز احتمالا در قفس توری ملوان انزلی قرار خواهد گرفت.

پرهام قناد تجربه بازی در ترکیب تیم بزرگسالان را ندارد و باید دید که امروز برابر مهاجمان سرسخت تیم تراکتور چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها