|

ستاره سپاهان لژیونر می شود!

رامین رضائیان در پایان بازی برابر ملوان مصاحبه مفصلی انجام داد و در خلال این مصاحبه اعلام کرد که از این تیم جدا خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از پیروزی سپاهان مقابل ملوان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، رامین رضائیان درباره مسائل متفاوت و بحث‌برانگیزی طی مصاحبه 8 دقیقه‌ای خود موضع‌گیری کرد و در بخشی از صحبت‌هایش به صورت مستقیم به جدایی از سپاهان در پایان فصل اشاره کرد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛ رضائیان اینطور حرف‌هایش را درباره چشم‌اندازی که در ذهن دارد مطرح کرد: «الان دو سال است که در سپاهان بازی می‌کنم. درست است که در این مدت بازوبند دستم نبوده ولی همیشه سعی کرده‌ام به عنوان یک بزرگتر و به عنوان کسی که 15 سال است در این فوتبال هست، دغدغه‌های تیم را بگویم و همیشه کنارشان باشم. حتی گلزنی در جام جهانی که بهترین خاطره زندگی من است را کنار سپاهان و هم تیمی‌هایم دارم. مطمئنا هر جایی هم که بروم بازی کنم و حتی اگر روبه‌روی سپاهان باشم، تعصب سپاهان را می‌کشم. چرا نباید بکشم؟! به‌خاطر اینکه من اینجا دو سال از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را دارم.

این صحبت‌های رضائیان 34 ساله مبنی بر جدایی از سپاهان در حالی مطرح می‌شود که او در پنجره زمستانی هم پیشنهاداتی از کشورهای همسایه دریافت کرده بود، اما مخالفت مدیران باشگاه اصفهانی و تمایل رامین برای اینکه تیمش را در آن برهه حساس که درگیر مسابقات آسیایی و لیگ بود، تنها نگذارد سبب شد تا او تا پایان فصل به قرارداد دو ساله‌اش پایبند بماند.

حالا هم طبق اخبار موثق مدافع ملی‌پوش سپاهان بار دیگر با پیشنهاداتی روبرو شده که یکی از این پیشنهادات برای پیوستن در تیمی از لیگ امارات است و به نظر می‌رسد اینبار رامین رضائیان پاسخ متفاوتی به آن داشته باشد. او در پایان فصل آزاد می‌شود و به همین دلیل با فراغ بال می‌تواند درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد و بار دیگر نامش را به عنوان یکی از لژیونرهای فوتبال ایران مطرح کند. در این صورت سال آینده نام او در کنار بازیکنانی نظیر احمد نوراللهی، مهدی قایدی و سعید عزت‌اللهی در لیگ امارات قرار خواهد گرفت.

2024240

البته باید اشاره کرد که رامین رضائیان فصل گذشته هم پس از عملکرد خوبی که با سپاهان داشت و در جام جهانی هم موفق به گلزنی شده بود، با پیشنهاداتی از لیگ ستارگان قطر مواجه شد، اما در حالی که پس از آخرین بازی فصل مقابل مس در کرمان و پس از آن نایب قهرمانی تلخ طلایی‌پوشان حرف از جدایی زده بود، سرانجام تصمیم دیگری گرفت و به قراردادش پایبند ماند. امسال اما ماجرا متفاوت است و احتمال جدایی او پس از دو سال حضور موفق در سپاهان قوت زیادی گرفته است. 

سپاهان سه بازی باقی مانده در لیگ برتر پیش رو دارد و در جام حذفی هم به نیمه‌نهایی راه یافته و باید به مصاف گل‌گهر برود. رضائیان که حداکثر 5 مسابقه دیگر با پیراهن طلایی فرصت بازی دارد، امیدوار است با قهرمانی در جام حذفی به دوران حضورش در این تیم خاتمه دهد تا هم طلایی‌پوشان پس از یک دهه به یک افتخار قابل توجه دست پیدا کنند و هم خودش طلسم قهرمان نشدن پس از بازگشت به فوتبال ایران در پرسپولیس و سپس سپاهان را شکسته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها