|

طلبکار خارجی استقلال راهی تهران می شود!

عزیزبک آمانوف طلبکار خارجی استقلال احتمالاً کمتر از 1 ماه دیگر به تهران سفر می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در زمستان سال ۱۴۰۱ با یک چالش عجیب مواجه شد و عزیزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی این تیم که در دوران فرهاد مجیدی به جمع آبی‌پوشان اضافه شده بود، پس از اختلاف نظر جدی با ریکاردو ساپینتو ترجیح داد از استقلال برود و به همین خاطر شبانه تهران را به مقصد استانبول ترک کرد تا در ترکیه با تیم جدید خودش قرارداد ببندد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ پس از اینکه عزیزبک از ایران رفت، مدیران وقت باشگاه استقلال مدعی شدند از او به خاطر عدم پایبندی به تعهدات شکایت می‌کنند و غرامت هم خواهند گرفت، اما طبق اتفاقاتی که حداقل طی ۱۰ سال اخیر به آن عادت داریم، این بازیکن خارجی توانست طرف ایرانی را در کمیته انضباطی فیفا محکوم کند و در دادگاه اولیه علیه استقلال حکم بگیرد. البته استقلالی‌ها لایحه دفاعیه تنظیم کردند و حالا منتظر جواب دادگاه تجدید نظر هستند، اما نکته جالب توجه اینجاست که عزیزبک آمانوف از فروردین امسال دوباره به تیم ملی کشورش دعوت شده و به احتمال فراوان نامش در فهرست ملی‌پوشان ازبکستان برای جدال خرداد ماه مقابل ترکمنستان و ایران هم قرار می‌گیرد.

اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، او را ۲۲ خرداد در بازی ایران و ازبکستان در ورزشگاه آزادی ملاقات خواهیم کرد و هیچ بعید نیست در مورد ماجرای استقلال نیز توسط رسانه‌های کشورمان مورد سوال قرار بگیرد. البته آمانوف در بازی‌های فروردین تیم ملی کشورش ذخیره بود و اتفاقاً یک بار هم به جای همین جلال الدین ماشاریپوف وارد زمین شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها