|

علت پرداخت نشدن قسط قرارداد بازیکنان استقلال لو رفت!

مدیران استقلال ترجیح دادند برآورده کردن خواسته نکونام در جذب ماشاریپوف را نسبت به بخشی از پرداختی نیم فصل دوم بازیکنان در اولویت قرار دهند.

لینک کوتاه کپی شد

امروز در خبرها داشتیم ماشارپیوف کل قراردادش را تا پایان فصل دریافت کرده و بعد حاضر شده با آبی پوشان تهرانی قرارداد ببندد. در واقع جذب ماشاریپوف به دلیل تاکید جواد نکونام روی این بازیکن بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ جواد نکونام در لیست نقل و انتقالاتی خود نام جلال الدین ماشاریپوف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان را هم قرار داده بود که مدیران استقلال با او وارد مذاکره شدند و درنهایت این بازیکن را به خدمت گرفتند.

گویا مذاکرات برای جذب جلال الدین ماشاریپوف به شکلی پیش می رود که باشگاه استقلال مجبور می شود تمام مبلغ قرارداد او یعنی 300 هزار دلار را پرداخت کند.

در واقع مدیران استقلال بین یک دو راهی گیر کرده بودند؛ اینکه بخش دیگری از مطالبات بازیکنان استقلال را پرداخت کنند یا بنا به خواسته سرمربی استقلال تحت هر شرایطی بازیکن جدید به خدمت بگیرند که گزینه دوم را انتخاب کردند.

شب گذشته بعد از برد مقابل نفت آبادان، بازیکنان استقلال که تا اینجای فصل حدود 40 درصد دریافتی داشته اند، از نگرفتن مطالبات خود گلایه کردند ولی واقعیت این است به دلیل جذب بازیکن جدید و پرداخت تمام مبلغ قرارداد ماشاریپوف، پرداخت بخش دیگری از قرارداد آن ها با تاخیر روبرو شده است.

در صورتی که باشگاه استقلال نیمی از قرارداد ماشاریپوف را پرداخت می کرد می توانست قسط دیگری از مطالبات بازیکنان استقلال را پرداخت کند که با پرداخت تمام پول ماشاریپوف این اتفاق رخ نداد.

البته پرداخت 40% از رقم قرارداد فصل جاری در باشگاهی مثل استقلال رقم قابل توجهی است اما عمده گلایه بازیکنان استقلال از مطالبات فصل گذشته خود است. پیش از آغاز فصل بازیکنان استقلال 10% مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کردند که خود این مساله نیز اختلافاتی را در هیات مدیره استقلال منجر شد. برخی از اعضا اعتقاد داشتند چرا باید هیات مدیره کنونی قرارداد فصل گذشته بازیکنان را بدهد و این مطالبات بر گردن مسئولان قبلی استقلال است.

با تمام این تفاسیر 10% از مطالبات فصل گذشته بازیکنان نیز ابتدای فصل پرداخت شد. 10 درصدی که با توجه به کاهش رقم قراردادها برای رعایت سقف بودجه، امسال می توانست حدود 15% از مبلغ قرارداد هر بازیکن را پوشش دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها