|

جزییات اردوی لغو شده تیم استقلال

نکونام، در نامه ای به تاریخ 30 دی ماه 1402 از خطیر درخواست کرد باشگاه یک اردوی تدارکاتی در یکی از کشورهای امارات، قطر یا ترکیه داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

پیگیری های رسانه ما از امارات نشان می دهد استقلال تمام قراردادهای مرتبط با این اردو را روز یکشنبه 8 بهمن 1402 نهایی کرده و قرار بود دو روز بعد یعنی سه شنبه 10 بهمن، کادر فنی و اعضای تیم به همراه 22 بازیکن تهران را به مقصد امارات برای برقراری یک اردوی هفت روزه ترک کنند. اردویی که صبح دوشنبه با مخالفت جواد نکونام لغو شد. نکته عجیب اینکه سرمربی استقلال حدود یک هفته قبل خود در نامه رسمی به مدیر باشگاه تقاضای برقراری آن را داده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اما جزییات برگزاری این اردو به چه شکل بوده است؟

استقلال سوئیس اوتل دبی را برای اقامت اعضای باشگاه رزرو کرده بود. هتلی که به استخر و جیم مجهز است. همچنین کمپ تمرینی تیم نیز کمپی نزدیک به ورزشگاه باشگاه الاهلی در نظر گرفته شده بود. مقرر شده بود دو بازی تدارکاتی، دو جلسه ریکاوری بعد از بازی و همینطور 10 جلسه تمرین طی این 7 روز برگزار شود. یعنی مجموعا 14 جلسه تمرینی صبح و عصر، جیم، بازی تدارکاتی و ریکاوری.

قرارداد با یک رستوران ایرانی در دبی برای تامین تغذیه ورزشی بازیکنان و کادر تیم و همچنین اختصاص دو اتوبوس برای باشگاه، از دیگر موارد در نظر گرفته شده برای این اردوی 7 روزه بود.

این قراردادها دو روز قبل از اعزام تیم به اردو یعنی 8 بهمن نهایی شد اما دقیقا فردای آن روز یعنی دوشنبه 9 بهمن بود که یک روز مانده به اعزام، جواد نکونام اردوی تیم را لغو کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها