|

ماجرای جنجالی توافق ایجنت و سرمربی در لیگ برتر!

اصرار سرمربی لیگ برتری برای جذب یک هافبک با توجه به داشتن مهره بهتر در تیمش، سوال برانگیز شده.

لینک کوتاه کپی شد

وقتی نام یک بازیکن لیگ برتری برای بازگشت به تیمش مطرح شد، برای هواداران سوال پیش آمد که چرا باید چنین بازیکنی با عملکرد نه چندان قابل دفاع به تیم شان لینک شود. آن هم در حالی که قبل تر هم حضورش را در تیم محبوب شان تجربه کرده بودند و در حال حاضر در همان پست، بازیکن بهتری دارند که محبوب هواداران نیز است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پیگیری های طرفداری در این موضوع خبر از توافق سرمربی تیم و ایجنتش برای بازگرداندن این بازیکن می دهد. سرمربی تیم لیگ برتری که با کمک ایجنت خود قرارداد خوبی در ابتدای فصل بسته، بعد از امضای قرارداد با پیشنهادی از سوی ایجنت خود مواجه شد:

به جای پرداخت پورسانت، یکی از بازیکنان مرا نیم فصل به تیمت بیاور!

این بازیکن، در هفته های اخیر همه جا از عشق و علاقه خود به تیم سابقش گفته و اعلام کرده حاضر به بازگشت است. معمولا در چنین شرایطی خود بازیکن رضایتنامه اش را از باشگاه فعلی می گیرد. خود سرمربی نیز اعلام کرده بود بازیکن مورد نظرش، قرارداد فعلی خود را می بخشد و رضایتنامه اش از باشگاه فعلی را می گیرد اما حالا ایجنت او اعلام کرده باید به باشگاه فعلی برای جذب این بازیکن درخواست بدهد.

مشخص است با ارسال نامه و ارائه درخواست رسمی برای جذب یک بازیکن، باشگاه باید هزینه ای را متحمل شود. علاوه بر پرداخت هزینه فسخ به باشگاه فعلی، ایجنت این بازیکن نیز اعلام کرده برای نیم فصل دوم از فصل جاری لیگ برتر باید قرارداد 8 میلیارد تومانی به امضا برسد، ایجنتی که خیالش از بابت خواسته سفت و سخت سرمربی برای جذب این بازیکن راحت است!

حال اگر باشگاه بخواهد این بازیکن را طبق خواسته سرمربی جذب کند، ابتدا باید یک هافبک تیم را که از قضا محبوب هواداران است را کنار بگذارد و با بازیکنی قرارداد ببندد هم هزینه زیادی به باشگاه تحمیل می کند و هم قبلا امتحانش را در این تیم پس داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها