|

انتخاب امباپه فقط رئال مادرید نیست!

در اسپانیا گفته می‌شد ام باپه برای انتقال آزاد به رئال مادرید چراغ سبز نشان داده است.

لینک کوتاه کپی شد

در انگلیس گزارش شد او پیشنهاد کهکشانی‌ها را رد کرده و انتقال به لیگ برتر را بررسی می‌کند. ساعاتی پیش خانواده ستاره پاری سن ژرمن تمامی اخبار روزهای اخیر را تکذیب کردند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به گزارش ESPN؛ مطابق یافته‌های منابع نزدیک، کیلیان ام باپه ظرف چند هفته آینده در مورد تیم آینده خود تصمیم می‌گیرد. در صورتی که تصمیم او خروج از پایتخت فرانسه باشد، رئال مادرید یا لیورپول مقصد احتمالی خواهند بود. رئال مادرید همچنان در رقابت برای جذب ام باپه پیشتاز است. آن‌ها از 11 سالگی ستاره فرانسوی به او علاقه دارند و در سال 2022 یک قدم برای همکاری فاصله داشتند. جایی که ام باپه با چرخش ناگهانی تصمیم گرفت به دورانش در پاری سن ژرمن ادامه بدهد. 

یافته‌های خبرنگار نزدیک به کیلیان ام باپه نشان می‌دهد او به یورگن کلوپ و لیورپول علاقه دارد، بنابراین بحث انتقال به لیگ برتر را نیز باید در نظر گرفت. اگر چه بعید است لیورپول دستمزد 650 هزار یورویی این بازیکن را پرداخت کند. منابع نزدیک تایید کرده‌اند ام باپه حاضر است دستمزد کمتری از تیم آینده خود درخواست کند اما رقم چشم‌گیری برای انتقال آزاد مطالبه خواهد کرد. آینده محمد صلاح و انتقال او به لیگ عربستان از لحاظ مالی برای قرمزها قدرت مانور فراهم می‌کند اما ام باپه قصد دارد در سریع‌ترین زمان ممکن تصمیمش را نهایی کند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها