|

مورایس به دنبال پر کردن جای خالی 2 ستاره

سپاهان بازی با تیم نیروی هوایی عراق را با دو اخراجی که محمدجواد حسین‌نژاد و هادی محمدی بودند، پایان داد.

لینک کوتاه کپی شد

اگرچه سپاهان توانست در مصاف حساس و نفس‌گیر مقابل نیروی هوایی عراق با ۳ امتیاز از ورزشگاه آزادی خارج شود و این تیم منسجم را از گردونه رقابت برای صعود خارج کند, اما مورایس تاوان سنگینی برای این پیروزی داد و دو بازیکن اصلی او به دلیل اخراج در مصاف با الاتحاد غایب خواهند بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ محمدجواد حسین‌نژاد پدیده فوتبال ایران در این فصل بوده که در نیمه اول مصاف با نیروی هوایی با کارت قرمز داور جریمه شد و در دقایق پایانی نیمه دوم هم اتفاق مشابهی برای هادی محمدی به دلیل حضور در متن یک درگیری رخ داد. 

البته در میانه میدان که حسین‌نژاد از هفته دوم بازیکن ثابت سپاهان به شمار می‌رود، شرایط برای مورایس و شاگردانش جهت انتخاب جایگزین بازتر است و این مربی پرتغالی می‌تواند از محمد کریمی، محمد قربانی و فرشاد احمدزاده برای تشکیل مثلث میانه میدان استفاده کند. ضمن اینکه بازیکنانی نظیر احسان پهلوان و برایان دابو نیز در دسترس کادر فنی سپاهان هستند تا با دست بازتری بتوانند نسبت به ایجاد تغییرات تاکتیکی اقدام کنند.

در خط دفاعی اما شرایط سخت است. هادی محمدی در فرم ایده‌آلی طی هفته‌های اخیر قرار گرفته بود که حالا شانس حضور در ترکیب را ندارد و به احتمال فراوان این فرصت به سیاوش یزدانی داده می‌شود تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. مگر اینکه به مانند دیدار رقت برابر آلمالیق به یک‌باره شاهد حضور محمد قربانی به عنوان زوج دانشگر باشیم که با توجه به غیبت محمدجواد حسین‌نژاد و کمبود بازیکن در خط میانی بعید به نظر می‌رسد این گزینه مدنظر کادر فنی پرتغالی سپاهان قرار بگیرد.

سپاهان شب آینده در یک مسابقه حساس به مصاف الاتحاد می‌رود و برای صعود از گروه خود حداقل به یک تساوی مقابل تیم پرستاره و متمول الاتحاد نیاز دارد. ضمن اینکه آن‌ها در صورت پیروزی برابر زردپوشان عربستانی می‌توانند به عنوان تیم اول راهی دور حذفی شوند تا قرعه بهتری هم در انتظار آن‌ها باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها