|

شهاب زاهدی فقط بهتر از 2 نفر!

بعد از جدایی طارمی و علیپور، پرسپولیس و گل‌محمدی تلاش زیادی برای پیدا کردن جانشین مناسب جهت پر کردن خلا این دو نفر انجام دادند.

لینک کوتاه کپی شد

در این میان شاید تا حدود زیادی، یورگن لوکادیا شبیه یک ماشین گلزنی بود که او هم بعد از زدن 6 گل در 9 بازی، ایران را ترک کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ زمان سپری شده برای رونمایی از اولین گل مهاجمان این چند فصل اخیر پرسپولیس در لیگ برتر، ثابت می‌کند قهرمان همیشگی! چقدر در جذب مهاجم گلزن ناموفق و ناکام با خرید امثال تمیروف، مغانلو، زاهدی و بقیه بوده است. 

* شرزود تمیروف/ بعد از 453 دقیقه

 453 دقیقه طول کشید تا از اولین و البته آخرین گل این مهاجم ازبک با پیراهن پرسپولیس رونمایی شود. مهاجمی که گویا در فوتبال ایران فقط گل‌محمدی و حسینی به توانایی‌هایش اعتقاد داشتند. تمیروف در این مدت 25 بار دروازه رقبا را نشانه رفت تا بالاخره فرعباسی و ذوب‌آهن برابرش تسلیم شدند.

* شهریار مغانلو/ بعد از 430 دقیقه

 به اینکه آقای گل فصل قبل است و تبدیل شده به نیش هجومی زهرآلود سپاهان، چندان توجه نکنید. او با پیراهن پرسپولیس، هواداران را زجر داد تا بالاخره پایش در لیگ برتر به گلزنی باز شود. به همین دلیل هم زمان زیادی را در این تیم سپری نکرد چون 430 دقیقه گذشت تا اولین گلش را برای پرسپولیس بزند.

* شهاب زاهدی/ بعد از 299 دقیقه

 شماره 20 بالاخره در پنجمین بازی پرسپولیس در لیگ برتر موفق به گلزنی شد و حسرتش را روی 299 دقیقه به پایان رساند. زاهدی البته در این مدت در لیگ قهرمانان آسیا هم 2 بار برای تیمش بازی کرد ولی گل نزد. مهاجمی که به خاطر زاهدی، مغضوب شد تا به حال 2 گل برای تراکتور زده. نهمین ضربه به سمت چارچوب زاهدی، بالاخره گل شد.

* لئوناردو پریرا/ بعد از 229 دقیقه

 قصه او این است که اگر اشتباه داوری نبود، اصلا گلی در لیگ به نامش ثبت نمی‌شد ولی ضربه از خط نگذشته‌اش برابر ملوان، گل گرفته شد تا طلسم او روی 229 دقیقه از بین برود. این مهاجم که کپی برابر اصل تمیروف بود، از اولین گلش برابر پرسپولیس در دومین ضربه‌اش به سمت چارچوب رونمایی کرد تا نشان دهد چندان در جریان بازی هم نبوده است.

* مهدی عبدی/ بعد از 139 دقیقه

 مهاجم جوانی که برای اولین بار توسط گابریل کالدرون به بازی گرفته شد و جزو میراثی است که مرد آرژانتینی برای پرسپولیس از خودش باقی گذاشت. عبدی با فاکتور گرفتن از اتفاقات دربی و گلی که درنهایت به نام حسین حسینی سند خورد، 139 دقیقه زمان لازم داشت تا اولین گلش را برای پرسپولیس بزند.

* یورگن لوکادیا/ بعد از 98 دقیقه

 مهاجمی که می‌توانست ماشین گلزنی تمام‌عیار پرسپولیس باشد ولی به دلایل کاملا غیرفوتبالی حالا مجبور است حدود 400 هزار دلار هم تاوان بدهد. مرد هلندی، دومین ضربه‌اش به سمت چارچوب در لباس پرسپولیس را تبدیل به اولین گلش کرد و تنها به 98 دقیقه زمان برای اثبات خودش نیاز داشت.

* شیخ دیاباته/ بعد از 55 دقیقه

 مرد همیشه مصدوم مالی! گلزن خوبی بود. دیاباته بعد از آقای گل در لیگ نوزدهم و فصل تراژیک بعدی با زدن تنها 2 گل برای استقلال، یاغی شد. او برای زدن اولین گلش با پیراهن پرسپولیس تنها 55 دقیقه صبر کرد تا توانست چهارمین ضربه‌اش به سمت دروازه رقبا را به تور آنها برساند؛ اتفاقی که برابر مس کرمان رقم خورد.

* عیسی آل کثیر/ بعد از 28 دقیقه

 هر چه اتفاق بد بوده برای این مهاجمِ قابل رقم خورده است: از محرومیت عجیب طولانی‌مدت با پیراهن پرسپولیس تا قصه ثبت قراردادش در این فصل با سپاهان. آل کثیر اما به تنها 28 دقیقه زمان نیاز داشت تا با باز کردن دروازه نساجی، اولین گلش را برای پرسپولیس را در لیگ برتر بزند. مهاجمی که این فصل در یک بازی، 2 گل زده است.

* حامد پاکدل/ بعد از 8 دقیقه

 باورش احتمالا خیلی سخت است ولی پاکدل بهترین آمار را بین مهاجمان پرسپولیس در این چند فصل اخیر در آیتم زدن اولین گل دارد. او که بعد از باز کردن دروازه قرمزها با پیراهن آلومینیوم، راهی این تیم شد در همان بازی اولش برای پرسپولیس و تنها 8 دقیقه پس از ورود به زمین دروازه فولاد را باز کرد تا از اولین گلش روی اولین ضربه‌اش به سمت چارچوب رونمایی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها