|

گلایه های یحیی گل محمدی در روز اهدای جام هم ادامه دارد!

گل محمدی یک بار دیگر در آستانه بالا بردن جام از شرایط موجود در پرسپولیس گلایه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

هواداران پرسپولیس هنوز روز قهرمانی در جام حذفی را از یاد نبرده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ همان روزی که پرسپولیس با برتری برابر حریف دیرینه اش در فینال جام حذفی، علاوه بر کسب یک پیروزی شیرین صاحب دومین جام قهرمانی هم شد اما در حالی که هنوز چند دقیقه از پایکوبی و شادی پرسپولیسی ها نگذشته بود، سرمربی پرسپولیس مقابل دوربین های تلویزیونی برای چندمین بار پیاپی به نوعی استعفا کرد و از رفتن حرف زد. اینکه دیگر نمی خواهد در پرسپولیس کار کند و نیاز به استراحت دارد یا این که دوست دارد در تیمی مشغول باشد که حواشی کمتری داشته باشد.

گل محمدی این صحبت ها را انجام داد و برای هفته ها هواداران پرسپولیس را در شرایطی نامتعادل قرار داد که بالاخره برمی گردد یا نه. هرچند که پیش بینی تمام کارشناسان درست بود و او به پرسپولیس بازگشت.

حال سرمربی پرسپولیس یک بار دیگر تنها چند دقیقه مانده به برگزاری جشن اهدای کاپ قهرمانی سوپرجام باز هم از شرایط موجود گلایه کرد و طعم شیرین پیروزی و بالا بردن جام را برای هواداران این تیم تلخ کرد:

از بازیکنانم با توجه به شرایط و مشکلاتی که دارند تشکر می‌کنم. نمی‌دانم این مشکلات چه زمانی قرار است حل شود. واقعاً بازیکنان پرسپولیس سزاوار خیلی بهتر از اینها هستند اما متأسفانه این تیم مشکلات خیلی زیادی دارد که زیاد در موردش صحبت نمی‌کنیم. اگرچه در این شرایط اقتصادی و معیشتی سخت مردم بهتر است چندان در مورد بحث مالی صحبت نکنیم، اما باید به پرسپولیس اهمیت داده شود و از بازیکنان من تشکر کنند. تیمی که سه جام گرفته اما مقداری بی‌اهمیتی نسبت به پرسپولیس دیده می‌شود. امروز بازیکنانم برای هواداران و حیثیت خودشان بازی کردند و  من نمی‌دانم چگونه باید زحمات بچه‌ها را جبران کنیم. برخی مواقع از بازیکنان پرسپولیس خجالت می‌کشم اما این شرایط لایق بازیکنانم نیست.

به هرحال این یک واقعیت است که هوادار هر تیمی دوست دارد در چنین مواقعی مطلب یا شایعه نگران کننده ای در مورد شرایط فعلی مجموعه اش نشنود و هر گلایه ای هست به زمان دیگری موکول شود اما یحیی گل محمدی نشان داده نه تنها گلایه هایش از مدیران عامل پرتعداد پرسپولیس در تمام این سال ها تمامی ندارد بلکه در بزنگاه هایی که برای هوادار بسیار مهم است دست به انجام مصاحبه های گلایه آمیز می زند. 

بی شک مشکل اصلی یحیی و شاگردانش همان آپشن های باقی مانده از فصل قبل است و گرنه تا به این جای کار و با گذشت 5 هفته از لیگ برتر، پرسپولیسی ها نه تنها خلاف حریف همیشگی خود فصل قبل را تسویه کرده اند بلکه 20 درصد از قراردادهای خود را نیز دریافت کرده اند. از این رو به نظر می رسد مشکل اصلی که اتفاقا همان پول است باید هرچه سریع تر از سوی باشگاه پرداخت شود تا کمی از گلایه های گل محمدی کم شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها