|

کایسدو می تواند با این آمار به پرسپولیس کمک کند؟!

با وجود این که کایسدو در تیم های اینتر، منچسترسیتی، جنوا و لاتزیو بازی کرده است اما باید گفت او در حال حاضر 35 سال سن دارد.

لینک کوتاه کپی شد

این بازیکن 6 سال است در تیم ملی فوتبال کشورش اکوادور بازی هم نمی کند ضمن این که او در 2 سال گذشته شرایط خوبی نداشته است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ کایسدو، سال گذشته در تیم ابهای عربستان بازی کرده است و در 23 بازی تنها 2 گل برای این تیم به ثمر رسانده است، مرور عملکرد بازیکنان بر اساس آمار مهم تر از فیلم هایی است که به صورت انتخابی و هایلایت شده در اختیار مربیان تیم پرسپولیس قرار می گیرد.

یحیی گل محمدی باید بداند برای جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس سالهای اخیر بسیار آزمون و خطا کرده است و به جز لوکادیا نتوانسته بازیکن قابل توجهی را بگیرد.

جذب اوساگونای به درد نخور، آنتونی استوکس پر حاشیه، شیخ دیاباته افت کرده، لئاندرو پریرای متوسط و شرزود تمیروف عجیب و غریب باعث شده اطمینان هواداران نسبت به گل محمدی در جذب مهاجم خوب خارجی کم شود.

هواداران پرسپولیس امیدوار هستند این بار در صورت حضور این بازیکن اکوادوری در فوتبال کشورمان شاهد حضور یک بازیکن با کیفیت و قابل در سطح اول لیگ فوتبال کشورمان باشیم.

کایسدو بازیکنی است که 6 سال است از تیم ملی کشورش هم کنار گذاشته شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها