|

دردسر شیرین مورایس در سپاهان

تیم سپاهان امروز از ساعت 20 در یک دیدار تدارکاتی سطح بالا به مصاف زنیت روسیه می‌رود

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان هفته چهارم لیگ برتر را هم با پیروزی پشت سر گذاشت، تا چهار هفته ابتدایی مسابقات لیگ بیست و سوم را با امتیازات کامل و به عنوان صدرنشین تمام کرده باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پس از چند روز استراحت تمرینات تیم فوتبال اصفهان بار دیگر آغاز شد و آنها بامداد سه‌شنبه برای انجام بازی دوستانه برگشت مقابل زنیت راهی روسیه شدند. 

با این حال مورایس در این اردو با غیبت چندین بازیکن اصلی خود مواجه است. پیام نیازمند، محمد دانشگر، رامین رضائیان و شهریار مغانلو چهار بازیکن سپاهان هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارد. حسین‌نژاد، قربانی و یوسفی هم ٣ بازیکن سپاهان هستند که در تاشکند به تیم امید کمک می‌کنند. 

همچنین مورایس محمد کریمی، کاوه رضایی و امید نورافکن را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. 

1921599

در این شرایط اگرچه مورایس کار سختی برای انتخاب ترکیب ١١ بازیکن اصلی به ویژه در پست دفاع راست و خط میانی دارد، اما حضور بازیکنانی نظیر احمدزاده، پهلوان، دابو، عیسی آل کثیر و البته بازگشت رضا اسدی سبب خواهد شد تا بار دیگر شاهد حضور یک خط هجومی قدرتمند از سوی سپاهان در زمین باشیم.  

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل زنیت:

نیما میرزازاد- نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، برایان دابو، ارشیا سرشوق، احسان پهلوان، رضا شکاری، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها