|

بمب نقل و انتقالاتی بارسلونا امروز منفجر می شود!

ژوائو کانسلو، مدافع سیتی، قرار است امروز وارد شهر بارسلونا شود تا قراردادش را با این باشگاه به امضا برساند.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا مذاکراتی جدی را از چند هفته قبل برای جذب کانسلو با مدیران منچسترسیتی آغاز کرد تا بالاخره توانست جواب مثبت را از این باشگاه بگیرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن در فهرست بازیکنان مدنظر ژاوی برای تقویت تیمش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار داشت و این مربی کاتالان به مدیران این باشگاه تاکید کرده بود که جذب او را برای بهبود شرایط خط دفاعی تیمش در نظر بگیرند. 

اختلاف نظر دو طرف خصوصا بر سر قیمت انتقال قرضی و بند خرید اجباری گنجانده شده در قرارداد این ستاره پرتغالی باعث شد که روند پیوستن او به بارسا طولانی شود اما او حالا در یک قدمی پوشیدن پیراهن این تیم قرار دارد. 

1909632

روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است خبر داده که کانسلو چند روز قبل آپارتمانی را در این شهر برای خودش خریداری کرده و آماده است تا هرچه زودتر به آن نقل مکان کند. 

قرار است این بازیکن امروز (پنجشنبه) راهی شهر بارسلونا شود و انتظار می‌رود که همین امروز یا شاید فردا قراردادش با این باشگاه را به صورت رسمی امضا کند تا هرچه زودتر به تمرینات اضافه شود و بتواند این تیم را در رقابت‌های فصل جدید لالیگا همراهی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها