|

زنوزی به جذب سرخابی ها علاقه زیادی دارد!

آخرین خرید تراکتور، دومین بازیکنی است که به جای حضور در استقلال، راهی تبریز شد.

لینک کوتاه کپی شد

امیرحسین حسین‌زاده را باید یکی از مهم‌ترین خریدهای این فصل تراکتور نامید. بازیکنی که پس از عملکرد چشم‌نواز در استقلال راهی بلژیک شد ولی خیلی زود تصمیم به بازگشت گرفت و این بار راهی تراکتور شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ این درحالی است که حسین‌زاده جزو بازیکنان مدنظر جواد نکونام برای تقویت آبی‌ها قرار داشت ولی این استقلالی سابق هم همانند عارف آقاسی در اقدامی ناگهانی تصمیم گرفت به تراکتور بپیوندد و سر از تبریز درآورد. البته حتما می دانید که آقاسی، 10 میلیارد تومان پول نقد از تراکتوری ها گرفته بود و البته استقلال پول رضایتنامه حسین زاده را نداشت که به باشگاه شارلوا پرداخت کند.

علاوه بر آقاسی و حسین‌زاده، در مقاطعی اخباری درباره پیوستن حسین پورحمیدی و محمد نادری هم به استقلال شنیده می‌شد ولی پورحمیدی که به خاطر قراردادی که با تراکتور داشت و قرضی به آلومینیوم رفته بود، به استقلال برگشت و محمد نادری هم بعد از آنکه متوجه شد جواد نکونام برنامه‌ای برای همکاری با او ندارد و او را نخواست، تصمیم گرفت مسافر تبریز شود.

موضوعی که باعث شده تی‌تی‌ها در فضای مجازی حسابی برای استقلالی‌ها کری بخوانند و به شوخی مدعی هستند زنوزی با لیست نکونام خرید می‌کند!

البته زنوزی به خرید پرسپولیسی ها هم علاقه ویژه ای دارد. آنها شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، مهدی شیری و سعید آقایی را به خدمت گرفته‌اند. ضمن اینکه حامد پاکدل و محمدعباس زاده و رضا اسدی هم فصل پیش در تراکتور حضور داشتند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها