|

یحیی گل محمدی به دروزاه بان های جوان اعتماد می کند؟

پرسپولیس به جز بیرانوند دروازه بان اسم و رسم داری جذب نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس بعد از این که احمد گوهری را از دست داد نتوانست دروازه بان دیگری بگیرد و دروازه بان تازه برای این تیم تبدیل به دغدغه ای شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اگر آنها دروازه بان بزرگسال بگیرند سهمیه بزرگسالان آنها محدود تر خواهد شد و اگر دروازه بان زیر 23 سال خارجی بگیرند باید بازیهای زیادی به او بدهند تا سهمیه آنها حفظ شود.

در این حالت پرسپولیس مجبور است به یکی از این 4 دروازه بان پایه میدان دهد، قبلا پرسپولیسی ها از دروازه بان هایی مثل نیما نکیسا، علیرضا حقیقی، علی زادعلی و مجتبی رضایی در سنین زیر 20 سال بازی داده است و از بازی دادن به نکیسا و حقیقی هم ضرر نکرده است.

این در حالی است که پرسپولیس در مقطعی دروازه بان های تیم های پایه خود مثل بهروز سلطانی و سعید عزیزیان را به تیم های دیگر داد اما بعدها مجبور شد آنها را پس بگیرد.

تیمی که در سطح پایه دروازه بان هایی مثل بهروز سلطانی، سعید عزیزیان، نیما نکیسا، علیرضا حقیقی و امیر عابدزاده که همه آنها ملی پوش شدند را داشته است باز هم می تواند تکیه بر روی دروازه بان های جوان خود کند، فقط کمی جسارت می خواهد که تصور می کنیم همین بحث جسارت در پرسپولیس می تواند مشکلات را حل کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها