|

امباپه فروشی شد!

وضعیت ام باپه به بزرگ‌ترین سوال نقل و انتقالات تابستان 2023 بدل شده‌ است.

لینک کوتاه کپی شد

پافشاری بر تمدید نکردن قرارداد و ادامه حضور در پارک دوپرنس از یک سو و اصرار به تمدید قرارداد یا پایان همکاری در همین تابستان از سویی دیگر؛ رابطه کیلیان ام‌باپه و پاری سن ژرمن روز به روز تیره و تار تر می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پاری سن ژرمن در بیانیه‌ای اعلام کرد پرداخت دستمزد هنگفت ام‌باپه تنها در صورتی صرفه اقتصادی دارد که او به فروش برسد یا قراردادش که تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد را تمدید کند.

اصرار ام‌باپه به ادامه حضور در پاری سن ژرمن تا پایان قراردادش و تمدید نکردن آن در تابستان جاری، خشم مدیران باشگاه را برانگیخته و آن‌ها را به فکر قطع همکاری با مهاجم ۲۴ ساله انداخته است. گویا اقدامات ام باپه حتی خشم امیر قطر را نیز به همراه داشته و این مقام سیاسی شخصا خواهان فروش کیلیان شده است. ‌‌‌‌‌

در همین راستا، مدیران پی اس جی قصد دارند بر هر طریق ممکن و با اعمال فشار، ام باپه را مجبور به جدایی کنند. محدود کردن زندگی شخصی ام باپه و حتی هماهنگی با گروهی از هواداران جهت هوکردن او در بازی‌های ماه آگوست از جمله این اقدامات است. 

انتظار می‌رود فارغ از اختلافات پیش آمده، کیلیان ام باپه در تور پیش فصل پاری سن ژرمن در ژاپن حضور داشته باشد‌ و در حال حاضر باشگاه هنوز تصمیمی برای منع کردن او از حضور در تمرینات ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها