|

مهلت 2 هفته ای ژاوی به مدیران بارسلونا

ژاوی از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته تا دو هفته دیگر باید جانشین بوسکتس (ترجیحا رومئو) جذب شود.

لینک کوتاه کپی شد

اوریول رومئو بازیکنی است که پس از جدایی سرخیو بوسکتس برای جانشینی او در پست هافبک دفاعی بارسا انتخاب شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رومئو بی‌تاب بازگشت به بارسلونا، باشگاهی است که در آنجا فوتبالش را شروع کرد. با این حال بازیکن دوست ندارد تا پایان فصل نقل و انتقالات صبر کند و می‌خواهد مذاکرات سرعت بگیرد تا بتواند هر چه زودتر برای فصل بعد برنامه ریزی کند. رومئو معتقد است اگر قرار به جدایی باشد، باید این اتفاق زودتر رخ بدهد تا خیرونا بتواند قبل از شروع فصل جانشین او را جذب کند.

1893739

بارسا برای خرید زوبیمندی و کیمیش باید 60 میلیون یورو هزینه کند اما برای رومئو حداکثر هشت میلیون یورو به خیرونا پرداخت خواهد کرد.

در واقع رومئو گزینه درخواستی ژاوی است و او که رومئو را از دوران حضورش در لاماسیا می شناسد، خوشبین است که این بازیکن بتواند جای خالی بوسکتس را پر کند به خصوص که جذب او بار مالی زیادی برای باشگاه نخواهد داشت اما مشکل اینجاست که متئو آلمانی و دکو از تیم مدیریت ورزشی باشگاه با ژاوی هم عقیده نیستند و تردید دارند که او بتواند بهترین گزینه برای جانشینی بوسکتس باشد.

1893738

مارکا در این رابطه نوشت که آنها از ژاوی خواسته‌اند عجله نکند و به آنها اطمینان داشته باشد.

 ژاوی در ابتدا روبن نوس را می خواست ولی او راهی الهلال شد. مارسلو بروزوویچ هم با النصر به توافق رسیده و خرید زوبیمندی و کیمیش هم نزدیک به غیرممکن است. ژاوی در پاسخ گفته است که تا 15 روز دیگر و قبل از عزیمت به تور آمریکا، باید کار جذب هافبک دفاعی جدید (ترجیحا رومئو) تمام شود. بارسا با ایلکای گوندوگان قرار بسته و اینیگو مارتینز نیز به زودی انتقالش رسمی خواهد شد. ژاوی تاکید دارد که علاوه بر این دو بازیکن، هافبک دفاعی جدید هم باید در تور آمریکا حاضر باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها