|

بیرانوند می تواند از پرسپولیس جدا شود؟

باشگاه پرسپولیس به هر طریقی بیرانوند را در مجموعه تیم حفظ می کند.

لینک کوتاه کپی شد

رضا درویش در جایگاه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و همین طور یحیی گل محمدی سرمربی سرخ ها به هیچ وجه حاضر نیستند دروازه بان خود را به تیم دیگری بفروشند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ فصل قبل بود که علیرضا بیرانوند پس از دو سال حضور در فوتبال اروپا به لیگ برتر فوتبال ایران و درنهایت پرسپولیس بازگشت تا دوباره دوران درخشش خود را آغاز کند. همین اتفاق هم رخ داد و بیرانوند با عملکرد خوب نه تنها باز هم پیراهن شماره 1 تیم ملی را به تن کرد، بلکه نقش مهمی در موفقیت‌های اخیر پرسپولیس ایفا کرد.

درخششی که درنهایت باعث شده این روزها گفته شود او چند پیشنهاد از تیم‌های عربی و به ویژه لیگ عربستان دارد. اما واقعیت این است که او هنوز 2 سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و برای جدایی از سرخ پوشان باید رضایت باشگاه را جلب کند. ضمن این که هوز هیچ پیشنهاد رسمی مبنی بر جذب بیرو به باشگاه پرسپولیس نیز ارسال نشده است.

برهمین اساس همان طور که در جریان اخبار هستید،  بیرانوند روز قبل با ارسال نامه خواستار دریافت مطالباتش شده است.

این درخواست در صورتی انجام شده که باشگاه پرسپولیس تاکنون ۸۴ درصد از مطالبات سرخپوشان را پرداخت کرده و گویا این رقم در مورد بیرانوند 86 درصد است. به تمام این ها اضافه کنید از این مبلغ باقی مانده، ۲.۵ درصد هم سهم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است. ضمن این که مبالغ پاداش قهرمانی در لیگ و حذفی نیز به صورت کامل و شفاف در قرارداد بیرانوند و بقیه بازیکنان ذکر نشده که بتواند به صورت یک طرفه و بابت این مبالغ قرارداد خود را فسخ کنند.

به تمام این ها اضافه کنید درویش قرار است طی روزهای آتی و تا شروع دور جدید تمرینات تمام این مبالغ را تسویه کند. بنابراین با توجه به تمام این مسائل بسیار بعید است باشگاه به راحتی مجوز جدایی بیرو را صادر کند. ضمن این که خود بیرانوند نیز بعید است به خاطر پیوستن به تیم های حوزه خلیج فارس پرسپولیس را ترک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها