|

سرقت از منزل دیوید بکهام؛ دزدیده شدن جواهرات و اشیای گرانقیمت!

دزدان اشیای با ارزش بکهام ستاره فوتبال انگلیس را از منزلش واقع در غرب لندن سرقت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس گزارش‌هایی که امروز منتشر شده دو شب پیش هنگامیکه دیوید بکهام، همسر و دختر ۱۰ ساله اش در منزلشان در خواب بودند سارقان با ورود به منزل وی در طبقه فوقانی ساختمان واقع در منطقه هلند پارک لندن هزاران پوند جواهرات و اشیای گرانقیمت این خانواده را سرقت و مبادرت به فرار کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ پلیس پس از بررسی دوربین‌ها گفته سارقان ماسک بر چهره داشتند و قابل شنایایی نیستند و تاکنون نیز نتوانسته کسی را در ارتباط با این سرقت بازداشت کند، اما دزدان را نیمه حرفه‌ای معرفی کرده است.

بتازگی و پس از واکنش‌ها به اینکه در سه ماه اخیر، دزدان انگلیسی، به منزل ۴ فوتبالیست باشگاه منچستریونایتد دستبرد زدند مدیران این باشگاه که گویی از ایجاد امنیت از جانب پلیس نا امید شده اند اعلام کردند به منظور حفاظت از منازل ورزشکاران، تمهیداتی می‌اندیشند شماری از ورزشکاران هم مجبور به تقویت تدابیر ضد سرقت از منازل خود شدند و شماری از آنان نیز به استخدام نگهبان خصوصی و استفاده از سگ‌های نگهبان روی آوردند.

گزارش‌های منتشر شده در انگلیس نشان می‌دهد در ماه ژانویه امسال، دزدان در انگلیس، اموال و اشیای گرانبهای تاهیت چونگ (Tahith Chong)، فوتبالیست هلندی باشگاه منچستریونایتد را با تهدید چاقو، در درون منزلش به یغما بردند. این ورزشکار گفته است ساعت ۳ بامداد، زمانی که خواب بود، سه فرد که صورت خود را پوشانده بودند، وارد منزل وی در حومه شهر منچستر شدند و چاقو را بر گلوی وی نهادند تا بتوانند اموال گرانقیمت در منزل وی، از جمله ساعت و جواهر را بریایند.

اوایل ماه جاری میلادی نیز پاول پوگبا (Paul Pogba)، فوتبالیست فرانسوی این تیم اعلام کرد زمانی او در حال مسابقه بود از منزلش در انگلیس سرقت شد.

جس لینگارد (Jesse Lingard) و ویکتور لیندلوف (Victor Lindelof)، دو بازیکن دیگر منچستر یونایتد هم گفته اند هدف سرقت قرار گرفته اند.

بتازگی جوائو کانسلو (Joao Cancelo)، دیگر بازیکن تیم باشگاه منچستریونایتد، عکسی از صورت زخمی خود را منتشر کرده است که در جریان دزدی از منزلش و مقاومت او، بدست سارقان ضرب و شتم نیز شده است.

خانواده‌های شماری از افرادی که از منازلشان سرقت شده می‌گویند دیگر هیچ گاه در خانه احساس امنیت نمی‌کنند و فرزندانشان ماه‌ها با کابوس تکرار سرقت و ورود سارقان به منزلشان درگیرند.

در پی افزایش سرقت از منازل افراد و ورزشکاران مشهور در انگلیس، مارکوس رشفورد (Marcus Rashford) و کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی منچستر یونایتد، در هراس از دزدان در انگلیس، نگهبانان و نیز سگ‌هایی برای حفاظت از اموال خود استخدام کرده اند. به نوشته دیلی میل، رونالدو، سرجیو (Sergio) و رامالهیرو (Ramalheiro)، دو برادر دوقلو را که در یگان ویژه ارتش کار کرده و از جمله در افغانستان حضور داشته اند، استخدام کرده است تا مانع دزدان انگلیسی شود.

بر اساس آخرین گزارش مرکز ملی آمار انگلیس که مربوط به سال ۲۰۲۰ است در هر ۱۰۶ ثانیه از یک خانه در انگلیس سرقت می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی