|

ماجرای سرطان تیروئید مهرداد کفشگری و تلاش های علی دایی

مهرداد کفشگری که زمانی برای پرسپولیسِ تحت هدایت علی دایی بازی کرده، دچار سرطان تیروئید شده که با پیگیری‌های علی دایی، عمل جراحی شد.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها نام علی دایی بیش از آنکه در زمین فوتبال مطرح شود، بیرون از زمین و در انجام کارهای انسان دوستانه به گوش می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» دایی چندی پیش موفق شد از خانواده‌ای که سال‌ها حاضر نمی‌شدند به قاتل پسرشان رضایت دهند، رضایت بگیرد و جوانی را از چوبه دار نجات داد.

به تازگی، اما اسم علی دایی درباره ماجرای سرطان بازیکن سابق پرسپولیس هم مطرح شده است.

مهرداد کفشگری که خودش زمانی برای پرسپولیسِ تحت هدایت علی دایی بازی کرده و بازوبند این تیم را هم به بازو بسته، دچار سرطان تیروئید شده که با پیگیری‌های علی دایی، عمل جراحی او صبح دیروز در بیمارستان امام خمینی برگزار شد.

هماهنگی با بیمارستان و پزشک

کفشگری پیش از عمل جراحی‌اش از علی دایی بابت پیگیری و هماهنگی با پزشکی که قرار بوده او را جراحی کند، به طور ویژه تشکر کرده بود.

«جا دارد از علی دایی که همواره حق استادی را در حقم ادا کرده تشکر کنم که پیگیر پرونده پزشکی‌ام بوده و هماهنگی‌های لازم را در این خصوص با پزشک معالجم جناب دکتر میری و بیمارستان امام‌خمینی (ره) انجام داده است.»

گفتنی است حال مهرداد کفشگری بعد از عمل جراحی خوب است و یکی دو چهره پرسپولیسی از جمله یحیی گل محمدی وعده داده‌اند بعد از بازی با ویستاتوربین سری به او بزنند و حالش را جویا شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها