|

اولین واکنش رسمی فدراسیون فوتبال به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جایگزین کردن تیم‌های دیگر به جای استقلال و پرسولیس گفت: بستگی دارد چند باشگاه بتوانند مجوز حرفه‌ای دریافت کنن…

لینک کوتاه کپی شد

حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر در مورد حواشی مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و احتمال حذف سرخابی‌های پایتخت از حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تا این لحظه حکمی صادر نشده و چیزی به ما در فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده است.

به گزارش «شایانیوز»، وی ادامه داد: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال رکن صدور مجوز حرفه‌ای داریم که به صورت مستقل عمل می‌کنند و فدراسیون هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد و افراد حاضر در آن تحت تعهت AFC هستند. منتظریم احکام صادر شود. این نامه جمعه برای‌ ای اف سی ارسال‌ شده و تا ساعت ۱۲ امشب به وقت مالزی مهلت داده شده تا آرای خود را ثبت و مدارک را بارگزاری کنند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جایگزین کردن تیم‌های دیگر به جای استقلال و پرسولیس گفت: بستگی دارد چند باشگاه بتوانند مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند و در این مسیر حضور داشته باشند. عربستان ۹ باشگاه را کنار گذاشت، امارات هم چند باشگاه را کنار گذاشت و در کشور‌های دیگر از جمله کره‌جنوبی هم همینطور و اصلاً شوخی و تعارف ندارند. امیدواریم بهترین تصمیم برای فوتبال ایران گرفته شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها