|

فاطمی: استقلال و پرسپولیس مشکلی برای صعود در آسیا ندارند

​کارشناس فوتبال درباره وضعیت نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

کارشناس فوتبال درباره وضعیت نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

فراز فاطمی کارشناس فوتبال درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم عملکرد تیم های کشورمان در آسیا فوق العاده بوده است و ان شا الله در بازی های آینده هم نتایج خوبی بگیرند.

فاطمی درباره بازی پرسپولیس برابر گوای هند در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: پرسپولیس تیم یکدست و خوبی است و بازی های آسیایی را خوب شروع کرده و شرایط ایده آلی دارد و سرخپوشان مشکلی برای رویارویی با حریف هندی خود ندارند. کارشناس فوتبال درباره بازی تراکتور برابر نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم تراکتور چاره ای ندارد و باید هر طور شده 3 امتیاز بازی با نیروی هوایی را بگیرد تا همچنان در کورس رقابت برای صعود به مرحله بعد باشد و نیاز مبرم به پیروزی در این بازی را دارد.

وی درباره بازی فولاد برابر النصر عربستان گفت: تیم فولاد بازی سختی پیش رو دارد چون تیم النصر یکی از تیم های خوب عربستانی است. اگر فولاد بتواند از این بازی دست خارج شود شانس  این تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا افزایش می یابد.

فاطمی درباره اینکه چند بازیکن النصر کرونا دارند، بیان کرد: تیم النصر عربستان بازیکنان زیادی در اختیار دارد و شاکله این تیم با غیبت چند بازیکن بهم نمی ریزد و آنها با تمام قوا برابر فولاد بازی می کنند.

کارشناس فوتبال درباره نتایج پرگل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تیم استقلال تورنمنت آسیایی را خوب شروع کرده و به روزهای خوب خود برگشته است. آبی پوشان شرایط خوبی در آسیا دارند و اگر 3 امتیاز بازی بعدی خود را بگیرند در آن صورت کار صعودشان را  به مرحله بعد راحت تر می کنند.

وی درباره بازی استقلال برابر تیم الدحیل قطر اظهار کرد: الدحیل تیم قدرتمندی محسوب می شود  و در این سال ها تا مرحله پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است. تیم الدحیل جزو تیم های خوب قطری است و به نظرم بازی این تیم برابر استقلال تماشاگر پسند خواهد بود و امیدوارم آبی پوشان دست پر از زمین مسابقه خارج شوند.

منبع:جی پلاس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها