|

شیث رضایی: به پرسپولیس افتخار می کنیم

شیث رضایی: نه تنها من بلکه همه هواداران پرسپولیس به این تیمی که در حال حاضر داریم افتخار می‌کنیم

لینک کوتاه کپی شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: نه تنها من بلکه همه هواداران پرسپولیس به این تیمی که در حال حاضر داریم افتخار می‌کنیم و حتم داریم روزهایی پر از موفقیت در انتظار آنها خواهد بود.

«شیث‌ رضایی» روز سه‌شنبه با اشاره به‌ پیروزی پرسپولیس مقابل الریان قطر در چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس آنالیز دقیقی از حریف خود داشت و به خوبی توانسته بود نقاط ضعف و قوت الریان را شناسایی کند.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس پس از اینکه گل اول بازی را دریافت کردند نه تنها ناامید نشدند بلکه برای پیروزی و زدن گل‌های بیشتر هم قسم شدند. پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: نه تنها من بلکه همه هواداران پرسپولیس به این تیمی که در حال حاضر داریم افتخار می‌کنیم و حتم داریم روزهایی پر از موفقیت در انتظار آنها خواهد بود.

رضایی تصریح کرد: آنچه در بازی پرسپولیس و الریان مشاهده کردیم آنها چه در کار هجومی و چه در کار دفاعی با برنامه بودند و از تمام نقاط زمین به خوبی استفاده کردند.

وی تاکید کرد: خط دفاعی پرسپولیس با رهبری «سیدجلال حسینی» که در اوج دوران آمادگی است، عملکرد خوبی داشت، آنها روی گل خورده مقصر نبودند چرا که روی اتفاق دروازه پرسپولیس باز شد و اگر قرار باشد تیم گل نخورد که اصلا نباید فوتبال بازی کرد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: آنچه مسلم است پرسپولیس به عنوان تیم اول از گروه خود صعود خواهد کرد و باید خود را برای مراحل بعدی بازی‌ها آماده کند.

دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس ایران و گوا هند، سه‌شنبه شب از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در هند برگزار خواهد شد. تیم فوتبال پرسپولیس با دو پیروزی از دو دیدار قبلی در صدر جدول گروه پنجم مسابقات قرار دارد.

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها