|

از نیکلاس کیج چی ببینیم؟

پنج فیلم سینمایی منقلب کننده با نیکلاس کیج؛ بهترین جنایی ها رو میشه اینجا پیدا کرد

اگه دنبال چند تا فیلم خوب و درجه یک میگردی که از فیلمنامه گرفته تا بازی ها همه خوب و حرفه ای باشن یه لیست از بهترین هاش اینجان.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای سینما برخی از بازیگران و هنرمند ها هستند که هنر آن ها به قدری قدرتمند است که تنها حضورشان در یک فیلم سینمایی یا سریال می تواند باعث جذب مخاطب شود. یکی از این بازیگر های قدر و تاثیر گذار نیکلاس کیج هنرمند امریکایی است که در آثار بسیار درجه یک و بی نظیری نقش آفرینی کرده است. در ادامه پنج مورد از این سینمایی های فوق العاده را به شما معرفی می کنیم که محبوب ترین ها از نظر خود نیکلاس کیج می باشند و الحق که کارهای قدرتمندی نیز هستند.

1.احیای مردگان – 1999

مارتین اسکورسیزی کارگردان قدرتمندی است که آثار تاثیر گذاری را برای دنیای سینمای جهان خلق کرده و یکی از این سینمایی ها که نیکولاس کیج نیز با هنرنماییی بی نقص خود آن را به یادماندنی تر نموده سینمایی احیای مردگان محصول سال 1999 می باشد که در ژانر درام روانشناختی می باشد و داستان زندگی یک امدادگر افسرده در نیویورک سیتی را به تصویر می کشد.

امتیاز IMDb : 6.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 73 / 100

سینمایی با نیکلاس کیج

2.ستوان بی قانون – 2009

سینمایی ستوان بی قانون یا ستوان بد: نیواورلئان در ژانر اکشن- پلیسی و معمایی قطعا یکی از بهترین هاست که داستان کارگاهی معتاد و قمار باز را روایت می کند که پس از طوفان مهیبی که در نیواورلئان آمده در حال تحقیق بر روی پرونده قتل دو مهاجر سنگالی می باشد. سینمایی   ستوان بی قانون به طرز قابل توجهی مورد تحسین منتقدین واقع شد و به صورت گسترده نقد های مثبتی هم دریافت کرد.

امتیاز IMDb : 6.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 86 / 100

3. جو – 2013

سینمایی جو یکی دیگر از هنرنمایی های نیکلاس کیج در ژانر جنایی می باشد که روایتگر داستان مردی است به نام جو که پسری 15 ساله از او درخواست کار می کند و جو نیز می پذیرد و طی یک سری از اتفاقات متوجه میشود که پدر او، نه تنها او را کتک می زند بلکه پول هایش را هم از او می گیرد به همین خاطر جو تصمیم میگیرد تا به این پسر جوان کمک کند و از او در مقابل بد رفتاری های پدرش محافظت نماید.

امتیاز IMDb : 6.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 86 / 100

سینمایی با نیکلاس کیج

4.مندی – 2018

به گزارش شایانیوز، آن هایی که به دنبال یک سینمایی اکشن و ترسناک خوب می گردند مطمئنا مندی می تواند آن ها را به وجد بیاورد. مندی داستان رمانیتک و عاشقانه رد میلر و مندی بلوم است که نابود می شود و رد وارد سفری خطرناک و خون آلود می شود تا به طرزی مرگبار و آتیشن انتقام خون  مندی را بگیرد.

امتیاز IMDb : 6.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 90 / 100

5.خوک – 2021

سینمایی خوک با هر آنچه که تا به این لحظه در این لیست معرفی شده است فرق می کند. خوک سینمایی است شبیه به از گور برخواسته، شبیه جان ویک اما در عین حال شبیه به هیچ یک از آن ها نیست. خوک یکی از بهترین سینمایی هایی است که می توانید تماشا کنید اما باید کمی صبور باشید ورا بر اساس خلاصه داستانش قضاوت نکنید. به ظاهر خوک داستان مردی شکارچی است که خوک ربوده می شود و او به دنبال انتقام می افتد اما این سینمایی بی نظیر به کارگردانی مایکل سورونسکی با بازی بی نقص نیکلاس کیج حرف های بسیاری برای گفتن دارد؛ اگرچه که سینمایی سرشار از سکوت است اما هر دیالوگ مفهوم دار و مهم است که نباید از دست داد.

امتیاز IMDb : 6.9 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 97 / 100

سینمایی با نیکلاس کیج

به نظر شما چه سینمایی های دیگری باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی