|

آخرین صورتحساب سهام عدالت / نزول سهام عدالت متوقف شد!

معاملات امروز بازار سهام امید دوباره را در دل سهامداران زنده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

معاملات امروز بازار سهام امید دوباره را در دل سهامداران زنده کرد. در جریان معاملات امروز افت ارزش سبد سهام عدالت متوقف شد. در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت به دلیل افزایش تقاضا در نمادهای شاخص ‌ساز رشد کرد و به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. این درحالی است که دامنه نوسان نامتقارن در بازار سهام جلوی ریزش زیاد ارزش سبد سهام عدالت را گرفته است و سهام عدالت چند وقتی‌ است در محدوده ۱۰ میلیون تومان درجا می‌زند.

ارزش سبد سهام عدالت با احتساب افزایش سرمایه شرکت‌ها محاسبه می‌شود و اگر این افزایش سرمایه‌ محاسبه نشود، ارزش سبد سهام عدالت زیر ۹ میلیون تومان است.

همچنین سعید ابراهیمی، کارشناس بازار سرمایه درباره دولتی شدن یا نشدن سهام عدالت گفت: این مساله تاثیری در ارزش و فعالیت نمادهای سهام عدالت ندارد، همانگونه که آزادسازی سهام عدالت تاثیری نداشت. این مسائل تنها جوسازی از سوی مسئولان است.

سهام-عدالت-12-اسفند

با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۶ میلیون و ۱۸۴ هزار تومان و ۳۰ درصد آن به ۳ میلیون و ۹۰ هزار تومان رسید. این درحالی است که ارزش ۶۰ درصد سبد سهام عدالت در دوره قبل از اصلاح از ارزش ۱۰۰ درصد سهام عدالت حال حاضر بیشتر بوده است.

پیشنهاد می شود:

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها