|

ایلان ماسک دوج کوین را زنده می کند؟

Dogecoin

ایلان ماسک در توییتی از DOGE نام می برد، تاثیر آن هنوز دیده نشده است!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایلان ماسک، مدیر اجرایی توییتر، اخیراً توییتی را به اشتراک گذاشته است که در آن به ارز دیجیتال مورد علاقه خود، Dogecoin (DOGE) اشاره کرده است. در توییتی که سر و صدای زیادی در جامعه ایجاد کرده است!

Untitled

 

مشخص نیست که اساس این توییت چیست یا هدف آن چه بوده است، اما جامعه مانند هر توییت دیگری که از بزرگترین مدافع Dogecoin منتشر شده است، به این توییت واکنش نشان داده است. از زمانی که این توییت در ساعات اولیه امروز به اشتراک گذاشته شد، بیش از 13.3 میلیون بازدید با تعداد بسیار مناسبی از واکنش ها ایجاد کرده است.

بر اساس تقدم، این توییت و واکنشی که ایجاد کرده است برای ایجاد یک روند صعودی در قیمت memecoin کافی است. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، هیچ افزایش قیمت مثبت قابل مشاهده ای برای این ارز دیجیتال وجود نداشته است.

Dogecoin در حال حاضر با قیمت لحظه ای 0.05966 دلار در حال تغییر است که در 24 ساعت گذشته 15.41 درصد کاهش داشته است. Memecoin در هفته گذشته با چشم انداز بسیار نزولی به انبوه آلتکوین ها پیوست و 17.71 درصد کاهش یافت.

از شکست Dogecoin در بهبودی پس از توییت ایلان ماسک، آشکار شده است که بازار گسترده‌تر به محرک‌های قطعی‌تری برای ترسیم بهبودی جدید و پایدار نیاز دارد.

از چشم انداز فعلی، ممکن است بازار چنین محرک هایی را مشاهده نکند، زیرا احساسات منفی هنوز پاک نشده است. به نظر می رسد که دعواهایی که در اوایل هفته توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه بایننس و صرافی کوین بیس آغاز شد، پیامدهای منفی بیشتری برای توکن های مورد اتهام داشته باشد.

یکی از این اقدامات منفی، تصمیم پلتفرم کارگزاری Robinhood برای حذف سه کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و Polygon (MATIC) تا پایان این ماه پس از برچسب اوراق بهادار آنها توسط SEC است. بازار هنوز بهبودی را ترسیم نکرده است زیرا ترس از حذف بیشتر از فهرست صرافی ها همچنان در هوا وجود دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها