|

ضررهای فراوان!

ایلان ماسک دوج کوین رو دستی دستی نابود کرد؟!

Dogecoin

به نظر می‌رسد که Dogecoin بار عمده ضررهای این هفته را متحمل می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق داده‌های CoinGecko، قیمت Dogecoin (DOGE) در طول روز 1.7 درصد دیگر و در هفته تقریباً 10 درصد یعنی به پایین‌ترین سطح دو ماهه 0.073 دلار کاهش یافته است دلیل این ریزش توییت های پشت هم ایلان ماسک و یوسکو بود.

بزرگترین میم کوین جهان آخرین بار در این سطوح در 8 ژانویه در بحبوحه بازار فزاینده کریپتو معامله شد که در نهایت DOGE را در ابتدای فوریه به 0.098 دلار رساند. از آن زمان، این دارایی بیشتر در دردسر بوده است، به استثنای دوره کوتاهی در اواسط فوریه که DOGE در طی چهار روز به دلیل شوخی ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، بیش از 10٪ افزایش یافت واز 0.080 دلار به بالای 0.090 دلار رسید. او با روپرت مرداک در مورد Dogecoin در Super Bowl گفتگو می کرد.

ماسک بعداً تصویری از یک سگ شیبا اینو - طلسم اصلی جامعه Dogecoin - در حال ژست گرفتن روی میز دفتر مرکزی توییتر منتشر کرد.

    دوج کوین

    — ایلان ماسک (@elonmusk) 13 فوریه 2023

ماسک یکی از حامیان پر سر و صدا Dogecoin بوده است که اغلب با توییت های خود در گذشته بر قیمت آن تأثیر می گذاشت. پست‌های Dogecoin او در فوریه تنها تأثیر صعودی مختصری بر روی سکه داشت زیرا سکه بیشتر به سمت پایین سقوط کرد.

ماسک جمعه گذشته با افزودن به احساسات منفی کلی، پیروان خود را متحیر کرد و گفت که اکنون توجه خود را به هوش مصنوعی معطوف کرده است.

این میلیاردر در توییتی نوشت: «من قبلاً در حوزه ارزهای دیجیتال بودم، اما اکنون به هوش مصنوعی علاقه مند شده ام2023

در یک رویداد جداگانه، مارک یوسکو، مدیر سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مورگان کریک، حمله شدیدی را به Dogecoin آغاز کرد و گفت که میم کوین‌ها هیچ ارزشی ندارند.

با وجود آخرین رکود، Dogecoin امروز موفق شد منطقه چند ضلعی (MATIC) را در رتبه‌بندی تغییر دهد و به نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شود.

Polygon طی هفت روز گذشته 12 درصد کاهش داشته است و ارزش بازار آن 10.2 میلیارد دلار است، در حالی که ارزش شبکه Dogecoin در حال حاضر 10.3 میلیارد دلار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها