|

سفارشات مهم!

حماسه ای خوشحال کننده از شیبااینو!

SHIBAINU

هزاران نفر برای شیباریوم درخواست داده اند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پورتال جدیدی که برای خدمت به عنوان مرکزی برای توسعه دهندگان، کارآفرینان و اعضای جامعه علاقه مند به پیوستن به اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) طراحی شده است، شاهد علاقه زیادی است. پورتال Join Shibarium روز یکشنبه راه اندازی شد و از همه علاقه مندان به بلاک چین لایه 2 Shiba Inu دعوت می کند تا سفارش دهند و با آنها تماس بگیرند. 

شاتوشی Shytoshi Kusama می گوید این پلتفرم قبلا هزاران بار نتیجه داشته است. او به روز رسانی در مورد پیشرفت پورتال را به تأثیرگذار برتر Shiba Inu LucieSHIB داد. به طور خاص، این پورتال از هر کسی که می‌خواهد در Web3، کسب‌وکار خود را به Shibarium بیاورد، اعتبار می بخشد. Shibarium یک پروتکل لایه 2 مشابه Polygon (MATIC) است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های بسیار مقیاس پذیر را راه اندازی کنند و اکوسیستم جدیدی از توکن های سفارشی ایجاد می کند که می توانند با استفاده از Bone ShibaSwap (BONE) برای پرداخت هزینه گاز معامله شوند.

با نزدیک شدن به راه‌اندازی Shibarium، با اضافه شدن اخیر به Gate.io و Crypto.com، BONE شاهد پذیرش فزاینده‌ای در میان صرافی‌های رمزنگاری شده است. تاریخ عرضه رسمی شیباریوم مشخص نیست، اگرچه انتظار می‌رود نسخه بتا در اوایل این هفته عرضه شود. SHIB در زمان انتشار 0.00001135 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 5.6 درصد کاهش داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها