|

شیبااینو درحال نابودی؟

خبر بد برای کاربران شیبااینو؛ درحال عقب نشینی؟

shibainu

پیش بینی قیمت شیبا اینو: عقب نشینی خیلی دور از ذهن نیست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت شیبااینو 4 درصد در روز کاهش یافت اما 84 درصد بالاتر از قیمت افتتاحیه سالانه باقی ماند. SHIB می‌تواند برای یک تجمع 9 درصدی با هدف باز کردن ماهانه راه‌اندازی کند. باطل شدن پایان نامه نزولی از یک برچسب بالاتر از 0.0001399 دلار ناشی می شود. قیمت شیبا اینو دلایلی برای احتیاط نشان می دهد زیرا تغییرات ناگهانی در رفتار بازار نشان می دهد که روند کاهشی در راه است. این پایان نامه از تجزیه و تحلیل فنی و شاخص ها برای پیش بینی حرکت بالقوه بعدی برای SHIB استفاده می کند.

قیمت شیبا اینو فضا را برای عقب نشینی نشان می دهد قیمت شیبا اینو 4 درصد در روز کاهش یافته است زیرا خرس‌ها محدوده معاملات فعلی را در دست گرفته‌اند که طی دو هفته گذشته در حال توسعه بوده است. از 1 ژانویه، میم کوین دیجیتال 84 درصد افزایش یافته در حالی که به نظر می رسد کاهش 4 درصدی چیز مهمی نیست، شواهد مبتنی بر شاخص های فنی نشان می دهد که عقب نشینی بزرگ تری برای رالی ممکن است رخ دهد.

قیمت شیبا اینو در حال حاضر 0.0001306 دلار حراج می شود. این کاهش در سطح مقاومت کلیدی در شاخص قدرت نسبی رخ داد و میانگین متحرک نمایی 8 روزه و میانگین متحرک ساده 21 روزه را به سمت پایین شکست. با در نظر گرفتن این عوامل، یک نزول کامل آنقدر دور از ذهن است، اما کاهش 10 درصدی با هدف قرار دادن بازهای ماهانه، شانس عادلانه ای برای وقوع دارد.

بر اساس مقاومتی که در نزدیکی منطقه متوسط ​​0.0001300 دلار در دو هفته گذشته شکل گرفته است، معامله گران می توانند از نوسان بالای 0.0001399 دلار در منطقه برای واجد شرایط بودن پتانسیل نزولی استفاده کنند. شکستن بالای مانع می تواند خرید را زیاد کند تا بالاترین قیمت ماهانه 0.0001575 دلار را به چالش بکشد. سناریوی صعودی راه را برای افزایش 20 درصدی قیمت فعلی SHIB هموار می کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها