|

آستانه سوختگی

شیبااینو رو پل لغزنده قرارگرفت؟

Shiba Inu

حدود 410,385,130,202,095 Shiba Inu (SHIB) در آستانه عرضه قریب الوقوع سوختگی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گفته ردیاب رایت Shibburn، بیش از 410 تریلیون توکن Shiba Inu (SHIB) برای همیشه از گردش خارج و سوزانده شده است. میلیون ها توکن SHIB تقریباً هر روز در حال سوختن هستند زیرا شبکه لایه 2 مورد انتظار Shiba Inu Shibarium آماده راه اندازی در حالت بتا در هفته آینده می شود.

حساب رسمی توییتر Bone ShibaSwap (BONE) روز دوشنبه اعلامیه راه اندازی را منتشر کرد. شیباریوم به گونه‌ای طراحی شده است که مشابه دیگر محلول‌های مقیاس‌بندی لایه ۲ مانند Polygon (MATIC) باشد. از BONE به عنوان نشانه حاکمیتی و پرداخت هزینه های گاز استفاده خواهد کرد. BONE در 24 ساعت گذشته 11.65 درصد افزایش یافته است. دارایی کریپتو در رتبه 112 بر اساس ارزش بازار در زمان نگارش مقاله با قیمت 1.88 دلار معامله می شود. در همین حال، Doge Killer (LEASH) نیز به دنبال اخبار راه اندازی شیباریوم در روز دوشنبه شاهد افزایش بوده است و در 24 ساعت گذشته 6.3 درصد رشد داشته است. دارایی کریپتو در رتبه 383 بر اساس ارزش بازار، در زمان نگارش این مقاله با قیمت 667.87 دلار معامله می شود.

اLEASH در ابتدا برای استفاده به عنوان راهی برای پاداش دادن به اعضای وفادار اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) طراحی شد. با این حال، ابزار آینده LEASH از زمان انتشار آن در می 2021 مرموزتر شده است. خود SHIB در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.000013 دلار معامله می شود. دارایی کریپتو در رتبه پانزدهم بر اساس ارزش بازار تقریباً 3 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی