|

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو!

پیش بینی بسیارحیرت انگیز از شیبااینو!

SHIBAINU

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو با رویکردهای راه‌اندازی شیباریوم – 1 دلار می رسد؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شیبا اینو (SHIB) در مسیر برخورد با 200 روزه MA است. آیا SHIB قبل از پرتاب شیباریوم منفجر می شود یا خیر؟

بازار رمزارزها لب تیغ قرار دارند، زیرا Shiba Inu (SHIB) یک آزمایش ساخت یا شکست MA استوار 200 روزه را آغاز می کند. آیا راه اندازی شیباریوم می تواند راهپیمایی نوپای SHIB را نجات دهد؟ تحلیل دیروز بر روند برخورد بحرانی بین سطوح قیمت و افزایش MA 200 روزه متمرکز بود. این از یک الگوی اصلاحی پیروی می کند که هفته گذشته پس از رد 0.00001500 دلار پیش بینی شده بود.

تحلیل گری می گوید من می توانم تأیید کنم که آزمایش حیاتی MA 200 روزه در حال حاضر انجام می شود. با جهش می توان Shibarium SHIB را به ارتفاعات جدیدی هدایت کرد. گاوهای نر ازار رمزارزها توسط مکانیسم توکن سوزی مورد انتظار افزایش یافته است.

اکنون نهمین روز اصلاح موضعی است و قیمت ها در حال حاضر از MA 200 روزه در منطقه 0.00001220 دلار معامله می شوند. این نشان دهنده تغییر روزانه 2.17-٪ است زیرا گاوها به مبارزه برای حمایت حدود 0.00001250 دلار ادامه می دهند. تلاش برای تثبیت در این سطح در آخر هفته، نتایجی را از افزایش MA 200 روزه خواهد داشت! سطوح قیمت همچنان بالاتر ازمنطقه حمایتی محلی آشکارتر در 0.00001150 تا 0.00001200 دلار قرار دارد.

در تحلیل قیمت دیروز شیبا اینو، مشخص شد که نرخ سوخت شیبا اینو طی چند ساعت 1000 درصد افزایش یافته است. افزایش شدید نرخ سوخت باعث شده است که برخی از تحلیلگران پیشنهاد کنند که بازگشت بزرگی در بازار ورودی وجود دارد.

با توجه به اینکه فشار کاهش قیمت فقط با راه اندازی شیباریوم افزایش می یابد (که قرار است این هفته راه اندازی شود) - همه چیز ممکن است به زودی آغاز شود. شیباریوم منجر به سوخت میلیاردها SHIB اضافی، افزایش کمبود عرضه و افزایش تئوری قیمت خواهد شد.

در حالی که SHIB ممکن است در آینده نزدیک رشد زیادی نداشته باشد، پروژه های کریپتو با پتانسیل دیگری نیز وجود دارند که ارزش سرمایه گذاری در کنار SHIB را دارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها