|

پرتاب فضایی توسط ایلان ماسک!

ایلان ماسک با پرتاب فضایی دوج کوین رو به مریخ میبره؟

Dogecoin

آیا DOGE پس از پرتاب فضایی توسط ایلان ماسک به 0.50 دلار خواهد رسید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا  ژوئن 2022، اکوسیستم Dogecoin نسبت به رسیدن قیمت DOGE به سطح 1 دلار قبل از دسامبر 2022 مطمئن بود. زمانی که مت والاس، یک تأثیرگذار محبوب Dogecoin، پیش بینی کرد که DOGE تا پایان سال 2022 با قیمت 1 دلار معامله می شود، اعتماد آنها بیشتر شد. به قدری از پیش بینی خود مطمئن بود که در یک مصاحبه اختصاصی به خبرگزاری مشهور Watcher Guru فاش کرد که اگر DOGE تا دسامبر 2022 با قیمت 1 دلار معامله نکند، حساب YouTube خود را حذف خواهد کرد.

با این حال، اکنون ژانویه 2023 است و DOGE هنوز با قیمت 1 دلار معامله نشده است در عوض، طبق داده های ما در حال حاضر با قیمت 0.07 دلار معامله می شود. علاوه بر این، تقریباً 90.5 درصد از قیمت اوج خود یعنی 0.73 دلار که در ماه مه 2021 تعیین شد، کمتر است. بسیاری از اعضای جامعه Dogecoin امیدوارند که ماموریت DOGE-1 ایلان ماسک ممکن است قیمت DOGE را به 0.5 دلار برساند. با این حال، زمان نشان خواهد داد که آیا DOGE پس از ماموریت DOGE-1 ماسک با قیمت 0.5 دلار معامله خواهد شد یا خیر؟

هنوز تاریخ راه اندازی وجود ندارد!

متأسفانه، ایلان ماسک تاریخ احتمالی از زمان احتمالی پرتاب را به اشتراک گذاشته است. همچنین، تیم SpaceX هنوز هیچ بیانیه رسمی در مورد پرتاب منتشر نکرده است. تنها اشاره‌ای به تاریخ احتمالی پرتاب از سوی طراح UI/UX Dogecoin بوده است، که اخیراً توییت کرده است که پرتاب مأموریت فضایی باید در مارس 2023 یا قبل از آن انجام شود.

وی افزود که این ماموریت اولین ماموریت فضایی با بودجه کامل از طریق هر ارز دیجیتالی خواهد بود. اگر گفته های او درست بود، پرتاب فضایی باید در 100 روز آینده یا کمتر از سه ماه از امروز انجام شود. با این وجود، هنوز هیچ بیانیه رسمی از سوی اسپیس ایکس برای تایید یا تکذیب این تاریخ وجود ندارد.

پیش بینی قیمت DOGE پس از پرتاب ماموریت فضایی

با این حال، سوال واقعی این است که پس از پرتاب ماموریت فضایی چه اتفاقی برای قیمت DOGE می افتد؟ در حالی که احتمال افزایش قیمت DOGE پس از عرضه وجود دارد، اما بعید به نظر می رسد که قیمت آن به 0.5 دلار برسد زیرا هیاهوی این دارایی دیجیتال به طور قابل توجهی در سراسر جهان کاهش یافته است. علاوه بر این، تحلیلگران پیش بینی می کنند که رکود بازار مالی جهانی در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت. از این رو، قیمت ارزهای دیجیتال و سهام به کاهش ادامه خواهد داد.

نیز، بعید است که قیمت DOGE با 0.5 دلار معامله شود، حتی اگر شکی وجود نداشته باشد که پرتاب ماموریت فضایی 1 موضوع بحث داغ در فضای کریپتو خواهد بود. حتی اگر در طول دوره صعودی معروف خود در سال 2021 از سطح قیمت 0.5 دلار عبور کرد، اکثر سرمایه گذاران DOGE در حال حاضر بدهکار هستند، زیرا ارزش هر یک از Dogecoin های آنها کمتر از 0.1 دلار است.

DOGE تنها در صورت افزایش 835 درصدی پس از پرتاب ماموریت فضایی می تواند با 0.5 دلار معامله شود. با این حال، ادامه بازار نزولی کریپتو این پیش بینی را غیر محتمل می کند. با این وجود، جامعه Dogecoin می‌تواند امیدوار باشد که سایر پیشرفت‌های پروژه مرتبط با Dogecoin می‌تواند باعث افزایش ارزش پول بومی شبکه شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی