|

شیبااینو افزایش می یابد؟!

پیش بینی مهم از شیبااینو و دو رمزارز دیگر!

shibainu

شیبااینو Shiba Inu (SHIB) و Ethereum (ETH) در سال 2023 افزایش می‌یابند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با شروع بهبود بازار ارزهای دیجیتال، چندین ابتکار جدید ظاهر شده است. با این حال، هنگام مقایسه پروژه ها، پروتکل Orbeon (ORBN) توسط سرمایه گذاران امیدوارکننده تر دیده شده است. پروتکل Orbeon از فناوری بلاک چین برای رسیدگی به یک مشکل در دنیای واقعی استفاده می کند و پیش بینی می شود که ارزش پیش فروش توکن ORBN آن تا 6000٪ افزایش یابد. پروتکل Orbeon (ORBN) در حال حاضر در مرحله 1 پیش فروش قرار‌ دارد. در همان زمان، Shiba Inu (SHIB) و Ethereum (ETH) ارقام ثابتی را ارائه می دهند که نوید خوبی برای بازارهای ارزدیجیتال در سال 2023 است.

شیبا اینو (SHIB) 

ارز رمزنگاری Shiba Inu (SHIB) به عنوان جایگزینی مبتنی بر میم برای Dogecoin (DOGE) توسعه یافت. توکن شیبا اینو در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و اکنون یکی از پرمعامله ترین توکن ها در پلتفرم های بزرگی مانند بایننس است. در ابتدا، Shiba Inu (SHIB) به دلیل قیمت پایین تقریباً 0.000001 دلار به ازای هر توکن، تازه واردان کریپتو را جذب کرد. محبوبیت شیبا اینو در ماه می 2021 با افزایش شدید قیمت به اوج خود رسید. از آن زمان تا کنون کاهش پیوسته ای در جمعیت شیبا اینو وجود داشته است. ارزش بازار ارزهای دیجیتال به دلیل زمستان کریپتو به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. انجمن رمزنگاری Shiba Inu (SHIB) یکی از قوی ترین ها در نوع خود است. در نتیجه این حمایت، انتظار می‌رود قیمت Shiba Inu (SHIB) در سال 2023 دوباره افزایش یابد، زمانی که اقدامات خوش‌بینانه بیشتری در بازار پیش‌بینی می‌شود.

 اتریوم (ETH) 

از زمان انتشار در سال 2015، اتریوم (ETH) عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته و به رهبر بازار تبدیل شده است. اتریوم یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده، علیرغم این واقعیت که ارزش آن در بازار نزولی می تواند به شدت کاهش یابد. بنابراین، چرا اتریوم یک رسانه مهم برای منابع شماست؟ اتریوم در سپتامبر 2022، زمانی که به اجماع اثبات سهام (PoS) روی آورد که عملکرد پلتفرم اتریوم را به شدت بهبود بخشید و ردپای کربن آن را تا 99.95 درصد کاهش داد، پیش‌بینی‌شده‌ترین نقطه عطف در تاریخ ارزهای دیجیتال را به پایان رساند. اکثریت جامعه ارزهای دیجیتال از اعلام ادغام استقبال کردند زیرا اتریوم به دلیل سرعت پایین، کارمزدهای هنگفت و تاثیر کربن بسیار زیاد مورد انتقاد قرار گرفت. با ترکیب در 15 سپتامبر، اتریوم توانست نگرانی های مقیاس پذیری خود را برطرف کند و با انجام 100000 تراکنش در ثانیه با حداکثر سرعت، برای سرمایه گذاران جذاب تر شود.

پروتکل Orbeon

(ORBN) تمرکز اصلی پروتکل Orbeon بر حل مسائل عملی مرتبط با تامین مالی جمعی و VC است و هدف نهایی این پلتفرم تغییر این صنایع است. پروتکل Orbeon پروتکل (ORBN) یک پلتفرم سرمایه‌گذاری غیرمتمرکز، به شرکت‌هایی که به دنبال منابع مالی در شبکه هستند، این امکان را می‌دهد تا NFT‌های تقسیم‌بندی شده و با پشتوانه سهام را جدا و منتشر کنند. سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی ممکن است این NFT‌ها را با حداقل 1 دلار خریداری کنند، در حالی که کسب‌وکارها می‌توانند از آن برای جمع‌آوری سرمایه مورد نیاز خود استفاده کنند. ORBN، توکن ابزار بومی در این پلتفرم، به دارندگان خود جوایزی، کاهش هزینه تراکنش و حق رای در پروژه می دهد. پروتکل Orbeon پس از موفقیت فوق العاده در دو دور اول پیش فروش خود، به مرحله سوم خود رفته است. با شروع از 0.004 دلار، قیمت مرحله پیش فروش اولیه ORBN بیش از 655٪ افزایش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها