|

کاربران دوج کوین زمان جشن گرفتن فرا رسیده؟!

Dogecoin

وج کوین Dogecoin از 5% افزایش پس از سقوط یک ماهه حس خوبی گرفت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین Dogecoin از 5% افزایش پس از سقوط یک ماهه حس خوبی گرفت. حرکت صعودی امروز دوج کوین دقیقا یک روز پس از فهرست شدن Dogecoin توسط Bitstamp انجام شد. با جهش 5 درصدی Dogecoin در 24 ساعت گذشته، دارندگان امیدوار شدند و با خوشحالی به استقبال سال جدید می‌روند. DOGE اکنون با کمی بیش از 0.07 دلار معامله می شود و از ارزش بازار 10.7 میلیارد دلاری برخوردار است که هشتمین ارز دیجیتال بزرگ بازار می‌باشد از طرفی کاردانو (ADA) و پروژه سال Decrypt یعنی Polygon (MATIC) به ترتیب در جایگاه نهم و دهم قرار دارند.

این افزایش جزئی به دلیل لیست شدن جدید دوج کوین در صرافی است. بیت استمپ دیروز اعلام کرد که توکن میم را در برابر دلار آمریکا و یورو فهرست می کند. با این حال، حرکت امروز پس از یک نزول وحشیانه یک ماهه برای Dogecoin، به ازای CoinGecko صورت گرفت. در 23 نوامبر، DOGE تقریباً با 0.08 دلار معامله می‌کرد و در 5 دسامبر به 0.10 دلار رسید.  

دلیل اصلی رکود دوج کوین به دلیل نظرسنجی‌هایی که توسط ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر و تقویت‌کننده‌های Dogecoin در این غول رسانه‌های اجتماعی صورت گرفت، بود. بیش از 50 درصد از نظرسنجی‌ها به کناره‌گیری او رأی مثبت دادند و ظاهراً هرگونه گمانه‌زنی مداوم مبنی بر اینکه این میلیاردر فناوری ارز دیجیتال را روی پلتفرم پیاده‌سازی می‌کند، خنثی کردند. مدت کوتاهی پس از تکمیل قرارداد ماسک برای خرید توییتر به مبلغ 44 میلیارد دلار، او این شرکت را به عنوان یک تجارت پرداخت ثبت کرد و همچنین به اجرای احتمالی نوعی از راه آهن پرداخت ارز دیجیتال برای پلتفرم رسانه اجتماعی اشاره کرد. جزئیات دقیق چنین حرکتی کمیاب بوده است، اما این امر ارتش دوج را از ایجاد شایعات منع نکرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها