|

بیت کوین در خطر است؟

هشداری مهم به دارندگان بیت کوین!

Bitcoin

تریدر برتر کریپتو هشدار می دهد که در صورت سقوط بیت کوین، خطر سقوط پالیگان، بایننس کوین و یکی از رقبای اتریوم وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک تحلیلگر ارز دیجیتال که بسیار معروف است هشدار می دهد که کاهش بیت کوین (BTC) احتمالاً باعث سقوط قیمت Polygon (MATIC)، بایننس کوین (BNB) و Cosmos (ATOM) می شود.

این تحلیلگر با نام مستعار Altcoin Sherpa به 187300 دنبال کننده خود در توییتر می گوید که فکر می کند بیت کوین در آستانه سقوط دیگری در محدوده قیمتی 10000 تا 14000 دلار است که احتمالاً همراه سقوط خود برخی آلتکوین های لایه 1 را پایین می آورد.در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 16636 دلار در حال تغییر است.

Altcoin Sherpa می گوید که به دلیل پتانسیل جذب ارزش روی این پروژه های بلاک چین لایه 1 تمرکز دارد و از بین این آلت کوین‌ها به بایننس کوین، پالیگان و کازماس اشاره کرده است.او ابتدا به BNB، توکن صرافی ارز دیجیتال Binance توجه می کند. و بر این باور است که اگر قیمت بیت کوین حفظ شود، BNB احتمالا محدوده قیمتی 300 دلاری خود را پس خواهد گرفت. اما اگر بیت کوین سقوط کند، BNB حمایت خود را در محدوده قیمت 200 دلار از دست خواهد داد.از طرفی تیم بایننس می گوید: اگر بیت کوین پابرجا بماند، بایننس باید به 300 دلار برگردد. اگر بیت کوین کاهش پیدا کرد، مجبور هستید با 150 دلار خرید کنید.

ودر زمان نگارش این مقاله، BNB با قیمت 270 دلار در حال معامله بود.او سپس به پلتفرم مقیاس‌پذیری اتریوم (ETH) MATIC نگاه می‌کند و می‌گوید که آلت‌کوین با مشارکت‌های تجاری و افزایش‌های اخیر قدرت خود را نشان داده است. اما او پیش‌بینی می‌کند که با کاهش بیت کوین، MATIC ممکن است بیش از 40 درصد کاهش یابد.

بیت کوین

همچنین او با تمرکز بر رقیب اتریوم ATOM، می گوید اگر بیت کوین تامحدوده قیمتی 10000 تا 14000 دلار سقوط کند، ممکن است تا محدوده 5 دلار کاهش یابد. ATOM در ماه سپتامبر در محدوده 15 دلار، حمایت گاوی را در حدود سطح قیمت 16 دلار از دست داده بود. و اکنون در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد افت بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۱۶ هزار دلاری قرار دارد.از طرفی، ۱.۷۵ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است. و شواهد نشان می هد که رمزارزها در خطر هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها