|

راه اندازی در راه است؟!

حماسه ای وجدآور از شیباااینو!!

shibainu

تیم Shiba Inu حساب توییتر Shibarium را راه اندازی کرد.؟Silence Rumors می گوید "هیچ تاریخی برای عرضه Shibarium مشخص نشده است؟!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شیب تروفیاس، عضو نژاد دفاعی شیبا اینو، بیانیه‌ای رسمی برای آرام کردن «FUD» مربوط به شیباریوم ارائه می‌کند. اکانت رسمی توییتر شبکه شیباریوم برای اولین بار فاش و شایعاتی در مورد راه اندازی بالقوه Shibarium Layer-2 Solution بار دیگر زنده شد زیرا مدیر تلگرام xFUND به نام Lord Gaudy اطلاعات نادرستی در مورد تاریخ انتشار Shibarium به اشتراک گذاشت. یکی از اعضای رسمی SHIB Defense Breed، Shib Trophias، شفاف سازی برای جامعه Shiba Inu انجام داده است که می‌گوید هنوز هیچ تاریخ رسمی برای راه‌اندازی Solution Layer-2 Shibarium منتشر نشده است، و همچنین هیچ کسی غیر از Shiba مجاز به انجام این کار نیست.

هیچ تاریخی برای منتشر شدن Shibarium مشخص نشده و هیچ  مجوزی نیز از انتشار آن صادر نشده است.همچنین تروفیاس توضیحات بیشتری داد و خاطرنشان کرد که xFund کاملاً "جدا" است و هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با Shibarium، از جمله "تاریخ انتشار یا هر گونه اطلاعات دیگری در مورد اسناد دقیقی که در راه است" ندارد. Trophias به جامعه شیبا قول داد که وقتی همه چیز آماده شد، توسعه دهندگان Shibarium و خود تیم SHIB به روز رسانی ها را در توییتر رسمی SHIB ارسال خواهند کرد و اطلاع رسانی دقیق انجام خواهند داد.

ازطرفی Shib Trophias همچنین حساب رسمی توییتر شبکه Shibarium را فاش کرد.او انجمن شیبا اینو را تشویق کرد تا حساب رسمی شبکه شیباریوم را دنبال کنند تا جامعه از به روز رسانی های رسمی مربوط به راه حل لایه 2 شیباریوم خبردارشوند. در زمان انتشار، بیش از 3.3 هزار نفر قبلاً حساب را دنبال کرده اند. آخرین بار، Unification XFUND با به‌روزرسانی‌های جدید در مورد پروژه بلاک چین مورد انتظار Shibarium در ۲۴ ژوئن ارائه شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها