|

نگاهی به روند این دو رمزارز!

جون دوج کوین و اتریوم به بیت کوین بستگی داره؟

Dogecoin

نگاهی به بیت کوین در آستانه آخر هفته: آیا Dogecoin و Ethereum تحت تأثیر قرار خواهند گرفت؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین BTC/USD پس از تلاش برای جدا شدن از الگوی کانال نزولی در نمودار روزانه، که کریپتو از 29 ژوئیه در آن گیر کرده بود، توانست در طول 24 ساعت تغییرکند، دامنه معاملات 24 ساعته بیت کوین اخیراً به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و نوسانات کمی را برای معامله گران روزانه که به دلیل قیمت بد تاریخی خود جذب بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شده اند، ارائه می دهد.

دوج کوین DOGE/USD و اتریوم ETH/USD بیت کوین را دنبال کرده اند و از اواخر ژوئن روندی اندکی کاهش یافته اند، اگرچه Dogecoin و Ethereum در روز جمعه کمی قوی تر بودند و به ترتیب بیش از 2% و 3% افزایش یافتند. از آنجایی که دوج کوین و اتریوم در حال نشان دادن قدرت نسبی به بیت کوین هستند، اگر کریپتو بزرگ بتواند تااین هفته از الگوی کانال نزولی خود جدا شود، دوج کوین و اتریوم احتمالاً قدرت بیشتری پیدا خواهند کرد بیت کوین در یک روند نزولی تایید شده در کانال نزولی معامله می شود، به طوری که آخرین، بالاترین و پایین ترین قیمت در روز چهارشنبه در 23650 دلار و آخرین  بسته شده بود و پایین ترین بالاتر از محدوده 22392 دلار در روز پنجشنبه ثبت شد.

اگر بیت کوین در طول جلسه 24 ساعته امروز به معاملات کاهشی خود ادامه دهد و در آخر هفته  از کانال نزولی جدا شود، حرکت اندازه گیری شده حدود 7.6 درصد است که نشان می دهد بیت کوین می تواند به سطح 24400 دلار بازگردد. الگوهای موجود در سهام و کریپتوها اغلب تکرار می شوند،زیرا زمانی که بیت کوین آخرین بار در یک الگوی کانال نزولی معامله شد، بین 20 و 26 ژوئیه بود که ارزدیجیتال از این الگو جدا شد و 15 درصد افزایش یافت.

اگر بیت کوین جلسه معاملاتی 24 ساعته را نزدیک به قیمت افتتاحیه خود ببندد، کریپتو یک شمعدان doji می سازد که می تواند نشان دهنده قیمت های پایین تر امروز باشد و کریپتو در کانال نزولی به معامله ادامه خواهد داد از همین‌رو سرنوشت دوج کوین و اتریوم به بیت کوین مربوط می باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها