|

پیش بینی روند!

دلیل توقف دوج کوین؟!

DOGCOIN

کوین‌بیس از دادگاه عالی می‌خواهد که دعاوی کاربران مربوط به Dogecoin و کلاهبرداران را متوقف کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صرافی رمزارز Coinbase Global  از دادگاه عالی ایالات متحده خواسته است تا  شکایت کاربران صرافی ارز دیجیتال را متوقف کند. بلومبرگ روز سه شنبه گزارش داد که کوین بیس گفت که مراحل دادگاه محاکمه برای دو پرونده جداگانه که توسط کاربران تشکیل شده است باید متوقف شود تا زمانی که صرافی درخواست تجدیدنظر خود را در دادگاه تجدیدنظر ناحیه نهم ایالات متحده مستقر در سانفرانسیسکو انجام دهد.

اولین پرونده - Bielski v. Coinbase، 22A91 - توسط آبراهام بیلسکی در ماه آوریل پس از از دست دادن 31000 دلار هنگامی که یک کلاهبردار به حساب Coinbase خود دسترسی پیدا کرد، ثبت شد. یکی از کاربران Coinbase ادعا می کند که این شرکت در بازپس گیری وجوه دزدیده شده کمکی نکرده و قانون انتقال الکترونیکی وجوه و مقررات را نقض کرده است.

مورد دوم - Suski v. Coinbase - یک شکایت دسته جمعی است که توسط شاکی اصلی دیوید ساسکی تنظیم شده است و ادعا می کند که Coinbase با نگه داشتن یک Dogecoin 1.2 میلیون دلاری قانون مصرف کننده را زیرسوال برده و سرمایه گذاران را گمراه کرده است.طبق این گزارش، دادگاه فدرال در هر دو پرونده را رد کرده اند. نیز طبق داده ها، سهام کوین بیس پس از ساعت کاری در آخر هفته 1.13 درصد کاهش یافت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها