|

وعده جدید!!

چرا شیبااینوکاربرانش را شگفت زده کرده؟!

Shiba Inu

تریلرهای ساخته شده توسط طرفداران شیبا دارندگان SHIB را به هیجان می آورند

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- به نظر می رسد بیش از یک ماه تا انتشار بازی Shiba Inu که بطور رسمی Shiba Eternity نامیده می شود فاصله داریم، اما دارندگان SHIB چیز دیگری در مورد این بازی دیده اند.با این حال، طرفداران اکنون روی این موضوع تمرکز کرده  و قبل از عرضه شیبا تریلرهای ماکت‌آپ ابدیت ایجاد کرده‌اند.

آخرین نظرات نشان می دهد که Shiba Eternity ممکن است در ماه سپتامبر منتشر شود، شاید همان زمان که بتا Shibarium عمومی عرضه میشود.تریلرهای طرفداران شیبا ابدیت یک تریلر از طرفداران که توسط ShibArmy.co ارسال شده است، نگاهی سینمایی به Shiba Eternity را به تصویر می کشد. این فیلم که شیبا را «جنگ بین FUD و حقیقت» می‌نامد، نماهای مختلفی از وایکینگ‌ها، رومی‌ها و نیروهای قرون وسطایی دارد که برای نبرد آماده می‌شوند.

البته هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه شیبا برای همیشه شرایط قرون وسطایی خواهد داشت وجود ندارد. اطلاعات کمی در مورد طرح یا گیم پلی بازی، بدون چند کارت و جزئیات جزئی وجود دارد و چیز دست گیری فاش نشده است. دارندگان SHIB باید تا زمان انتشار منتظر بمانند تا مطمئن شوند که چه خبر است.

تریلر از سوی دارندگان SHIB در توییتر مورد تشویق قرار گرفت که همچنان به آماده سازی برای عرضه نهایی Shiba Eternity ادامه می دهند. یکی از اعضای SHIB، Gossip SHIB، حتی اشاره کرد که Hearthstone را دانلود کرده بود و در حال تمرین برای آمادگی برای Shiba Eternity می باشد.شواهد زیادی برای انتشار وجود دارد باید منتظر اتفاقات مهم از طرف شیبااینو باشیم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی